Η ΔΕΗ προχωρά σε έναν εκτεταμένο ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και την παροχή νέων προσωποποιημένων υπηρεσιών σε Ελλάδα και Ρουμανία.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του 8ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου, η εταιρεία δίνει έμφαση στη φιλοσοφία «One Vision», ενοποιώντας τις εμπορικές της δραστηριότητες και προσφέροντας μια απλή, γρήγορη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.
Τα τελευταία χρόνια, η ΔΕΗ έχει επενδύσει συστηματικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της, από τα φυσικά καταστήματα και το τηλεφωνικό κέντρο, μέχρι τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και τις τεχνολογικές λύσεις.
Όπως ανέφερε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου, κ. Γιώργος Καρακούσης, η εταιρεία μετασχηματίζεται σε έναν σύγχρονο Powertech οργανισμό, προσφέροντας διαφανείς, προσωπικές και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη.
Το 2026, η ΔΕΗ σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα γενιά ψηφιακών εφαρμογών που θα προσφέρουν ταχύτερη πλοήγηση, νέο περιβάλλον χρήσης και προσωποποιημένο περιεχόμενο, ενώ θα ενσωματώνουν energy coach, έξυπνες ειδοποιήσεις και πλήρη διαχείριση λογαριασμών και κατανάλωσης.
Οι εφαρμογές αυτές στοχεύουν να γίνουν βασικό εργαλείο για εκατομμύρια πελάτες σε Ελλάδα και Ρουμανία.
Παράλληλα, η νέα έκδοση του AI personal assistant της ΔΕΗ θα λειτουργεί ως ψηφιακός βοηθός, παρέχοντας εξατομικευμένες λύσεις για λογαριασμούς, κατανάλωση και καθοδήγηση για εξοικονόμηση ενέργειας.
Ο ψηφιακός βοηθός θα ενοποιηθεί με το avatar Φοίβη, προσφέροντας ενιαία εμπειρία σε όλες τις πλατφόρμες της εταιρείας.
Στον τομέα των επιχειρήσεων, η ψηφιακή πλατφόρμα B2B της Κωτσόβολος, που αναμένεται το 2026, θα προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα διαχείρισης παραγγελιών, τιμολογίων και πελατών σε ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον, ενισχύοντας τον έλεγχο και τη διαφάνεια στις προμήθειες.
Το ΔΕΗ Fiber εμπλουτίζεται με υπηρεσία φωνής, προσφέροντας εύκολη ενεργοποίηση και δυνατότητα διατήρησης αριθμού για τους πελάτες που επιθυμούν ολοκληρωμένες λύσεις τηλεπικοινωνιών μέσω οπτικής ίνας.
Η ΔΕΗ εισάγει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά το μοντέλο «PV as a Service» σε συνεργασία με την Κωτσόβολος, παρέχοντας συνδρομητικές λύσεις φωτοβολταϊκών με end-to-end κάλυψη, εγκατάσταση, παρακολούθηση και συντήρηση, ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση των νοικοκυριών στην αυτοπαραγωγή ενέργειας.
Επιπλέον, η εταιρεία θα παρουσιάσει ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση διαχείρισης πολυκατοικιών, με δυνατότητες οικονομικής διαχείρισης, ειδοποιήσεις, τεχνική υποστήριξη και τον καινοτόμο «building coach», που θα εντοπίζει ευκαιρίες εξοικονόμησης και βελτίωσης της ενεργειακής χρήσης.
Με τις νέες υπηρεσίες και τα προσωποποιημένα προϊόντα τεχνολογίας και ενέργειας, η ΔΕΗ ενισχύει τη θέση της ως ένας σύγχρονος Powertech Όμιλος, αξιοποιώντας τεχνολογία και δεδομένα για να προσφέρει προηγμένες, ανθρώπινες και χρηστικές λύσεις στους πελάτες της.