ΓΔ: 2083.59 0.68% Τζίρος: 239.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01

Ο ΟΠΑΠ στην κορυφή των Sports Marketing Awards 

Δέκα βραβεία για προγράμματα και δράσεις της εταιρείας

Δυναμική ήταν και εφέτος η παρουσία του ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards. Κέρδισε συνολικά δέκα βραβεία, εκ των οποίων ένα PLATINUM, τέσσερα GOLD, δύο SILVER και τρία BRONZE. Οι νέες διακρίσεις που αποσπά ο ΟΠΑΠ για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο σημαντικότερο θεσμό για την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών αθλητικού marketing στη χώρα, επιβεβαιώνουν  τη θέση του ως κορυφαίου υποστηρικτή του ελληνικού αθλητισμού.

Παρά τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί, λόγω της πανδημίας, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να υλοποιεί καινοτόμες δράσεις και προγράμματα. Σε συνεργασία με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και ενισχύει τη σύνδεση του αθλητισμού με την κοινωνία.

Οι πρωτοβουλίες που βραβεύτηκαν

Τα προγράμματα και οι δράσεις του ΟΠΑΠ που ξεχώρισαν στα Sports Marketing Awards και τα βραβεία που απέσπασαν είναι τα ακόλουθα:

  • PLATINUM βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Sponsorships» για το πρόγραμμα της Παιδικής Κερkidα ΟΠΑΠ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη συνολική παρουσία στο Instagram» για το Πάμε Στοίχημα στο Instagram
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Ομάδας - Αθλητικού Σωματείου – Συλλόγου» για τη χορηγία του ΟΠΑΠ στον ΣΕΓΑΣ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Νέα Χορηγία» για την χορηγία στο ντοκιμαντέρ για τους ΟΠΑΠ Champions «BEST OF GREECE»
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης - Εκδήλωσης - Event» για τη χορηγία της αθλητικής διοργάνωσης Socca World Cup 2019 στην Κρήτη
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Strategy for Brand Awareness» για την ενέργεια «Πάμε Στοίχημα moments – VIP πολυθρόνα»
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικού Συλλόγου/Σωματείου» για τη χορηγική συνεργασία με τον Παναθηναϊκό Α.Ο.
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης/Εκδήλωσης» για τον χορηγικό πυλώνα των Αθλητικών Εκδηλώσεων
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Kids/Youth/Grassroots» για την «Παιδική Κερkidα ΟΠΑΠ»
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports related Content during the Coronavirus Pandemic» για τα Trickshots Challenge Videos και τα videos με την καθημερινή προπόνηση των ΟΠΑΠ Champions
  •  
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΠΑΠ Game Time
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Μάνταλος στο ΟΠΑΠ Game Time: Στόχος οι μεγάλες επιτυχίες με την Εθνική

Ο Πέτρος Μάνταλος μιλά στο ΟΠΑΠ Game Time για τον μεγάλο του στόχο με την Εθνική, το κλίμα πριν τη Σκωτία και τις 400 συμμετοχές του με την ΑΕΚ, αποκαλύπτοντας αγαπημένους παίκτες και είδωλα.
ΟΠΑΠ, McLaren
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Γιορτή στη Λάρισα με showcar της McLaren και νέο τίτλο στην F1

Χιλιάδες φίλοι της Formula 1 πλημμύρισαν την κεντρική πλατεία της Λάρισας για να δουν από κοντά το showcar της McLaren, την ώρα που η ομάδα κατακτούσε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
ΟΠΑΠ Game Time
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Τι Τζέι Σορτς στο ΟΠΑΠ Game Time: Μεγάλη τιμή να παίζω με τον Ναν

Ο Τι Τζέι Σορτς μιλά στο ΟΠΑΠ Game Time για την πρώτη του εμπειρία στο ΟΑΚΑ, τους λόγους που επέλεξε τον Παναθηναϊκό και τη συνεργασία του με τον Κέντρικ Ναν, δηλώνοντας έτοιμος για ένα ασταμάτητο δίδυμο στη Euroleague.
Νέα εποχή Pamestoixima
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Πάνω από 119 εκατ. μοίρασε στους παίκτες το Πάμε Στοίχημα τον Σεπτέμβριο

Περισσότερα από 119 εκατ. ευρώ μοίρασε στους παίκτες το Πάμε Στοίχημα τον Σεπτέμβριο, με τη δημοφιλία του παιχνιδιού να ενισχύεται και μεγάλα κέρδη να καταγράφονται σε όλη τη χώρα.