ΓΔ: 1950.12 -0.94% Τζίρος: 158.63 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Σύγχρονα αυτοκίνητα σειράς
Φωτογραφία Shutterstock

Οι εγκαταστάσεις συναρμολόγησης και παραγωγής αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA) εκπροσωπεί τους 15 μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών, βαν και λεωφορείων της Ευρώπης.

Σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο υπήρχαν ως το τέλος Ιουλίου 290 εργοστάσια αυτοκινήτων που λειτουργούν και παράγουν επιβατικά αυτοκίνητα, ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, βαρέα οχήματα, λεωφορεία και κινητήρες. Σύμφωνα με την έρευνα που έκανε η ACEA, από αυτά τα 185 βρίσκονται εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ 27), ενώ από το σύνολο τα 135 εργοστάσια στην Ευρώπη παράγουν επιβατικά αυτοκίνητα, 37 κατασκευάζουν ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (φορτηγά), 54 κατασκευάζουν βαρέα οχήματα (φορτηγά), 58 παράγουν λεωφορεία και 71 κατασκευάζουν κινητήρες.

Τα μέλη της ACEA κατασκευάζουν αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία και κινητήρες σε 17 κράτη μέλη της ΕΕ. Η Ευρώπη περιλαμβάνει τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και πολλές άλλες χώρες (Λευκορωσία, Καζακστάν, Ρωσία, Σερβία, Τουρκία, Ουκρανία και Ουζμπεκιστάν). Οι προμηθευτές αυτοκινήτων, πολλοί κατασκευαστές οχημάτων και κινητήρων μικρότερου μεγέθους, καθώς και κατασκευαστές αμαξωμάτων δεν περιλαμβάνονται σε αυτήν την έρευνα.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA) εκπροσωπεί τους 15 μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών, βαν και λεωφορείων της Ευρώπης. Η ACEA εργάζεται προς μια νέα εποχή κινητικότητας, όπου όλοι οι Ευρωπαίοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε προσιτές λύσεις μεταφορών. Στόχος της είναι να οδηγήσει τον μετασχηματισμό της κινητικότητας της Ευρώπης - εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα παραμείνει ένας ισχυρός παγκόσμιος και ανταγωνιστικός παίκτης, όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων ιδρύθηκε το 1991 με τη γαλλική ονομασία l'Association des Constructeurs Européens d'Automobile. Πριν από τρεις δεκαετίες, τα ιδρυτικά της μέλη ήταν: BMW, DAF, Daimler-Benz, FIAT, Ford, General Motors Europe, MAN, Porsche, Renault, Rolls Royce, Rover, Saab-Scania, Volkswagen, Volvo Car και AB Volvo. Τα τελευταία χρόνια, η ACEA άνοιξε επίσης τις πόρτες της σε μη Ευρωπαίους κατασκευαστές με σημαντικές εγκαταστάσεις παραγωγής και έρευνας στην ΕΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

«Φρένο» 3% κατέγραψαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Μάιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, υποχωρώντας κατά 13,8% έναντι του προηγούμενου έτους. Διευρύνεται η παρουσία των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΔΙΕΘΝΗ

Δασμούς έως και 48% επιβάλει στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα η Κομισιόν

Στο 38,1% θα φτάσουν οι δασμοί που θα εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην SAIC, ενώ στο 20% θα είναι της Geely και στο 17,4% της BYD. «Καμπάνες» και σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν οχήματά στην Κίνα.
Σύγχρονα αυτοκίνητα σειράς
ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ χαμηλά τα ποσοστά των οικολογικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA μόνο το 2,3% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά ηλεκτρικά, ενώ παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων τα εναλλακτικής κίνησης οχήματα αποτελούν μόλις το 6,9%.
electric cars-ilektrika-autokinita
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταργεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035

Η Γερμανία ήρε το βέτο της με αντάλλαγμα την εισαγωγή εξαίρεσης για τα συνθετικά καύσιμα που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης και θα μπορούσαν να δώσουν παράταση ζωής στους θερμικούς κινητήρες.
Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σειρά
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ενισχυμένες οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ

Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών οχημάτων (PHEV) στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 9,9% στις 53.649 μονάδες, με τη Γερμανία που ήταν μέχρι πέρυσι η μεγαλύτερη αγορά κατ' όγκο να καταγράφει την μεγαλύτερη πτώση.
ΔΙΕΘΝΗ

Τράβηξαν «χειρόφρενο» οι πωλήσεις αυτοκινήτων στο εννεάμηνο του 2022

Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων επισημαίνει ότι η παγκόσμια αγορά παρέμεινε ευάλωτη στις συνεχιζόμενες πιέσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού και στις αυξανόμενες γεωπολιτικές εντάσεις.