Το Ομάν ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να επιβάλει «τέλη διέλευσης» στα Στενά του Ορμούζ, ενώ εξετάζει σε συνεργασία με το Ιράν τις πιθανές «δαπάνες» που θα μπορούσαν να σχετίζονται με υπηρεσίες διαχείρισης του στρατηγικού αυτού θαλάσσιου περάσματος.
Ο υπουργός Εξωτερικών του σουλτανάτου, Μπαντρ αλ Μπουσάιντι, ανέφερε σε επίσημη ανακοίνωση ότι «οι μελλοντικές ρυθμίσεις σχετικά με τα Στενά δεν περιλαμβάνουν επιβολή τελών διέλευσης». Η δήλωσή του επιβεβαιώνει τη σταθερή θέση της χώρας υπέρ της ελεύθερης ναυσιπλοΐας στην περιοχή.
Οι δηλώσεις έγιναν στο περιθώριο συνάντησης στη Μανάμα, όπου συμμετείχαν οι υπουργοί Εξωτερικών των χωρών του Κόλπου και ο Αμερικανός ομόλογός τους, Μάρκο Ρούμπιο.
Ο τελευταίος επανέλαβε την κατηγορηματική αντίθεση της Ουάσινγκτον σε οποιαδήποτε προσπάθεια επιβολής διοδίων ή τελών, προειδοποιώντας για «πλήρες χάος» σε περίπτωση εφαρμογής ενός τέτοιου μέτρου.