Η ιρανική αντιπροσωπεία που συμμετείχε στις συνομιλίες με τις Ηνωμένες Πολιτείες στην Ελβετία, υπό τη μεσολάβηση του Κατάρ και του Πακιστάν, επιστρέφει στην Τεχεράνη «έπειτα από 18ωρες εντατικές συνομιλίες», σύμφωνα με το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Irna.
Η αποστολή, υπό τον πρόεδρο του ιρανικού κοινοβουλίου Μοχάμεντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ και με τη συμμετοχή του υπουργού Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί, «αναχώρησε από το κτίριο όπου διεξήχθησαν οι συνομιλίες έπειτα από εντατικές διαπραγματεύσεις και διαβουλεύσεις περίπου 18 ωρών», όπως μετέδωσε το Irna. Το πρακτορείο διευκρίνισε ότι «τεχνικές συνομιλίες» θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Isna, οι τεχνικές συνομιλίες θα εστιάσουν στους μηχανισμούς υλοποίησης του πρωτοκόλλου συμφωνίας και στη συγκρότηση τεχνικών ομάδων εργασίας, που θα αναλάβουν τον συντονισμό επιμέρους θεμάτων.
Της ιρανικής αντιπροσωπείας στις τεχνικές συζητήσεις ηγείται ο υφυπουργός Εξωτερικών Κάζεμ Γαριμπαμπαντί, ενώ συμμετέχουν πολιτικοί, οικονομικοί και νομικοί εμπειρογνώμονες, με στόχο την προώθηση των συμφωνημένων βημάτων.
Τις συνομιλίες παρακολουθούν επίσης εκπρόσωποι του Πακιστάν και του Κατάρ, ενισχύοντας τον ρόλο τους ως μεσολαβητές στη διαδικασία.