Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον υποψήφιο της λεγόμενης σκληρής δεξιάς στην Κολομβία, Αμπελάρδο δε λα Εσπριέγια, για να τον «συγχαρεί» μετά τον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών που πραγματοποιήθηκε στη χώρα, σύμφωνα με ανάρτηση του επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας στην πλατφόρμα X.
Ο κ. δε λα Εσπριέγια φαίνεται να επικρατεί του αριστερού γερουσιαστή Ιβάν Σεπέδα με οριακή διαφορά, καθώς η καταμέτρηση των ψήφων έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.
Από την πλευρά του, ο κ. Σεπέδα δεν έχει αναγνωρίσει ακόμη την ήττα του, δηλώνοντας ότι θα περιμένει να ολοκληρωθεί πλήρως η διαδικασία καταμέτρησης και ο έλεγχος των αμφισβητούμενων ψηφοδελτίων.