ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης
Τρεις σημαίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κυματίζουν μπροστά από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες.

Βουλγαρία: Έτοιμες οι μεγάλες πλατφόρμες για τον Νόμο Ψηφιακών Υπηρεσιών

Οι μεγάλες πλατφόρμες και οι έμποροι στη Βουλγαρία είναι έτοιμοι για το DSA, ενώ τα μικρότερα e-shops δυσκολεύονται στους κανονισμούς. Η Επιτροπή Προστασίας Καταναλωτών είναι κατάλληλα προετοιμασμένη, ανέφερε ο επικεφαλής της, Αλεξάντερ Κολιάτσεφ.

Οι μεγάλες πλατφόρμες και οι έμποροι στη Βουλγαρία εμφανίζουν υψηλό επίπεδο ετοιμότητας για συμμόρφωση με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA). Αντίθετα, τα μικρότερα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι μεσάζοντες αντιμετωπίζουν προκλήσεις στη δημοσιοποίηση σαφών και διαφανών κανόνων για την αναγνώριση, τη διαχείριση και τις αλγοριθμικές συστάσεις, σύμφωνα με δηλώσεις του Αλεξάντερ Κολιάτσεφ, υπηρεσιακού προέδρου της Επιτροπής Προστασίας Καταναλωτών (CPC), σε συνέντευξή του στο BTA.

Ο Κολιάτσεφ υπογράμμισε ότι ο ρόλος της Επιτροπής Προστασίας Καταναλωτών στην εφαρμογή του DSA εστιάζει στην προστασία των καταναλωτών στο διαδικτυακό περιβάλλον. Αυτό περιλαμβάνει την εποπτεία του ηλεκτρονικού εμπορίου, την αντιμετώπιση αθέμιτων πρακτικών, την παρακολούθηση παραπλανητικής διαφήμισης, τη διασφάλιση της ασφάλειας προϊόντων και τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκούς μηχανισμούς συνεργασίας.

Κύριος συντονιστής για την εφαρμογή του DSA στη Βουλγαρία είναι η Επιτροπή Ρύθμισης των Επικοινωνιών (CRC), ενώ το Συμβούλιο Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης (CEM) και η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (CPDP) συμπληρώνουν το κανονιστικό πλαίσιο.

Όπως ανέφερε ο Κολιάτσεφ, η Επιτροπή Προστασίας Καταναλωτών διαθέτει σημαντική εμπειρία στην εποπτεία του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι καλά προετοιμασμένη για τις νέες απαιτήσεις. Ωστόσο, τα θεσμικά όργανα εξακολουθούν να αναπτύσσουν την πλήρη αρχιτεκτονική για την εφαρμογή του κανονισμού. Ο ίδιος σημείωσε μικρή αύξηση στις αναφορές για ψεύτικα online καταστήματα, αποδίδοντάς την στη μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών και όχι σε πραγματική αύξηση παραβάσεων.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της CPC, τα συχνότερα προβλήματα εντοπίζονται στα ηλεκτρονικά είδη, τα καλλυντικά, τα συμπληρώματα διατροφής, τα είδη ένδυσης και τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Η Επιτροπή θα εστιάσει ιδιαίτερα στις παραβάσεις που σχετίζονται με διαφήμιση προς ανηλίκους και ευάλωτες ομάδες. Διαθέτει τη δυνατότητα ανάλυσης μεγάλων συνόλων δεδομένων και θα πραγματοποιεί στοχευμένους ελέγχους, αξιοποιώντας μεταξύ άλλων τα αποθετήρια διαφημίσεων που πλέον υποχρεούνται να διατηρούν οι πλατφόρμες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαία Βουλγαρίας
ΔΙΕΘΝΗ

Βουλγαρία: Χιλιάδες στους δρόμους κατά της κυβέρνησης και της διαφθοράς

Χιλιάδες πολίτες διαδήλωσαν σε Σόφια και άλλες πόλεις της Βουλγαρίας κατά της απερχόμενης κυβέρνησης, ζητώντας καταπολέμηση της διαφθοράς, μεταρρύθμιση της Δικαιοσύνης και δίκαιες εκλογές, εν μέσω πολιτικής αστάθειας.
σημαία Βουλγαρίας
ΔΙΕΘΝΗ

Η Σόφια παρέλαβε τα πρώτα μαχητικά αεροσκάφη F-16 Block 70

Οκτώ F-16 Block 70 παραδόθηκαν στη Βουλγαρία και παρουσιάστηκαν επίσημα στη βάση Γκραφ Ιγκνάτιεβο, ενισχύοντας τη στρατηγική συνεργασία Βουλγαρίας-ΗΠΑ. Αναμένονται τεθωρακισμένα Stryker και νέο σύστημα παράκτιας επιτήρησης.
Πυρηνικός σταθμός ενέργειας
ΔΙΕΘΝΗ

Βουλγαρία: Μεγαλύτερο έργο η κατασκευή των μονάδων 7 και 8 Κοζλοντούι

Ο Ζέτσο Στάνκοφ δήλωσε ότι η ανέγερση των μονάδων 7 και 8 του πυρηνικού σταθμού Κοζλοντούι είναι το μεγαλύτερο έργο των επόμενων δεκαετιών για τη Βουλγαρία και ότι προχωρά όπως έχει σχεδιαστεί, παρά τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης.