Η κυβέρνηση της Κίνας προωθεί μια νέα στρατηγική για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, εστιάζοντας στην εναρμόνιση κανονισμών και στην ανάπτυξη έξυπνων διασυνδεδεμένων οχημάτων (ICVs). Στόχος είναι να καταστεί ο τομέας αυτός κινητήρια δύναμη για πωλήσεις που αναμένεται να φθάσουν το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια (περίπου 120 δισ. ευρώ) έως το 2027.
Σύμφωνα με το σχέδιο για την ενίσχυση της εγχώριας ζήτησης, τα ICVs έχουν χαρακτηριστεί ως τομέας άμεσης προτεραιότητας. Η ταχεία ανάπτυξή τους εκτιμάται ότι θα αποφέρει οικονομικό αποτέλεσμα ύψους 1 τρισεκατομμυρίου γιουάν.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες ανταποκρίνονται ήδη στη νέα αυτή στρατηγική, προσαρμόζοντας τα προϊόντα τους στις απαιτήσεις της αγοράς.
Η Leapmotor στοχεύει στη νεανική αγορά με το μοντέλο Lafa5, ένα ηλεκτρικό compact κουπέ, το οποίο διατίθεται στην τιμή των 100.000 γιουάν (περίπου 12.192 ευρώ).
Παράλληλα, η Zeekr δίνει έμφαση στην ασφάλεια, ενσωματώνοντας αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης και δεκάδες αισθητήρες στο νέο της μοντέλο 9X. Η Nio συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυο ενεργειακών υπηρεσιών της, με περισσότερους από 8.400 σταθμούς φόρτισης και αλλαγής μπαταριών παγκοσμίως.