Η 22η Διεθνής Έκθεση Εμπορίου Αγροτικών Προϊόντων της Κίνας (CIATF), που ολοκληρώθηκε πρόσφατα στην Τιεντσίν, ανέδειξε τη νέα στρατηγική του Πεκίνου για τις εξαγωγές αγροτικών προϊόντων.
Ο Σιάο Μπο, πρόεδρος της Xinfeng County Zhengda Agricultural Development Co., Ltd., προσέφερε στους επισκέπτες πορτοκάλια τοπικής παραγωγής, εστιάζοντας παράλληλα σε προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, όπως το κρασί, το τσάι και τα αποξηραμένα φρούτα.
Όπως ανέφερε ο ίδιος, "έχουμε αναπτύξει μία σειρά από προϊόντα προστιθέμενης αξίας, με επίκεντρο τα πορτοκάλια, τα οποία και εξάγονται στην Ινδονησία, το Βιετνάμ, τη Μαλαισία, αλλά και τη Νότια Κορέα, ενώ υπάρχουν σχέδια για την είσοδό μας σε αγορές, όπως, η Ιαπωνία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ)".
Η συγκεκριμένη προσέγγιση αντανακλά μια γενικότερη τάση, καθώς οι κινεζικές αγροτικές εξαγωγές εξελίσσονται από την εξαγωγή ακατέργαστων προϊόντων σε εμπορικά επώνυμα και ολοκληρωμένα ποιοτικά προϊόντα. Αυτό επισήμανε και ο Χου Μπινγκτσουάν, διευθυντής του γραφείου εμπορίου αγροτικών προϊόντων και πολιτικής έρευνας στο Ινστιτούτο Αγροτικής Ανάπτυξης της Κινεζικής Ακαδημίας Κοινωνικών Επιστημών.