ΓΔ: 1951.31 -0.97% Τζίρος: 17.30 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:01:33
Αεροσκάφος Air India
Αεροπλάνο της Air India κατά την απογείωση με φόντο τον ουρανό.

Εξετάζονται όλα τα σενάρια για τη συντριβή του Boeing 787 της Air India

Ο αρμόδιος υπουργός δήλωσε πως η έρευνα για τη συντριβή Boeing 787 της Air India στις 12 Ιουνίου στο Αχμενταμπάντ εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα, συμπεριλαμβανομένης και της πιθανότητας δολιοφθοράς.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα για τα αίτια της τραγικής συντριβής του Boeing 787 της Air India, που σημειώθηκε στις 12 Ιουνίου κατά την απογείωση από το Αχμενταμπάντ στη βορειοδυτική Ινδία. Οι αρχές εξετάζουν κάθε πιθανό σενάριο, συμπεριλαμβανομένου και εκείνου της δολιοφθοράς, όπως επιβεβαίωσε ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας, Μουρλιντάρ Μοχόλ.

Συγκεκριμένα, σε δήλωσή του στο ενημερωτικό δίκτυο NDTV, ο υπουργός ανέφερε πως «όλες οι πλευρές εξετάζονται» όσον αφορά τα αίτια του αεροπορικού δυστυχήματος, χωρίς να αποκλείει καμία εκδοχή.

Η τραγωδία και ο ανθρώπινος απολογισμός

Η συντριβή του Boeing 787, η μεγαλύτερη σε απώλειες ζωών διεθνώς από το 2014, είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 279 άνθρωποι, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από αστυνομικές πηγές μόλις δύο ημέρες μετά το περιστατικό. Από τους 242 επιβάτες, μόλις ένας κατάφερε να επιβιώσει, έχοντας καθίσει δίπλα σε έξοδο κινδύνου στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους.

Επιπλέον, 38 κάτοικοι της περιοχής βρήκαν τραγικό θάνατο στο έδαφος, όταν το αεροσκάφος κατέπεσε πάνω σε συνοικία της πόλης λίγο μετά την απογείωση.

Τα δεδομένα της έρευνας και τα επόμενα βήματα

Όπως διευκρίνισε ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας, ο κυβερνήτης του αεροπλάνου εξέδωσε σήμα κινδύνου αμέσως μετά την απογείωση, χωρίς ωστόσο να έχουν παρουσιαστεί επίσημες λεπτομέρειες σχετικά με το τι ακριβώς οδήγησε στη μοιραία πτώση.

Βίντεο που κυκλοφόρησαν μετά το δυστύχημα δείχνουν το Boeing Dreamliner να δυσκολεύεται να αποκτήσει ύψος και στη συνέχεια να συντρίβεται δημιουργώντας μια πύρινη σφαίρα.

Στη σχετική συνέντευξη, ο Μοχόλ στάθηκε στο ενδεχόμενο ταυτόχρονης βλάβης και στους δύο κινητήρες του αεροσκάφους. «Αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, ενώ συμπλήρωσε πως η έρευνα θα αποσαφηνίσει αν υπήρξε πρόβλημα με τους κινητήρες, με τον εφοδιασμό σε κηροζίνη ή αν υπήρξαν άλλα τεχνικά ζητήματα που οδήγησαν στην απώλεια ισχύος και των δύο κινητήρων.

«Είναι πολύ νωρίς να πούμε με βεβαιότητα τα ακριβή αίτια, ωστόσο, όποια κι αν είναι, θα γίνουν γνωστά με την ολοκλήρωση της έρευνας», πρόσθεσε ο υπουργός, τονίζοντας πως η σχετική έκθεση αναμένεται να δημοσιευθεί εντός τριών μηνών.

Ανάλυση μαύρων κουτιών και επιθεώρηση στόλου

Σύμφωνα με το αρμόδιο Γραφείο Ατυχημάτων Πολιτικής Αεροπορίας της Ινδίας (AAIB), τα δύο μαύρα κουτιά του αεροσκάφους – ο καταγραφέας πτήσης (FDR) και ο καταγραφέας συνομιλιών πιλοτηρίου (CVR) – βρίσκονται υπό εξονυχιστική ανάλυση, προκειμένου να αποκαλυφθούν κρίσιμα στοιχεία για το δυστύχημα.

Η συντριβή της πτήσης 171 της Air India, με προορισμό το Λονδίνο, είναι το πρώτο σοβαρό συμβάν που αφορά Boeing 787, τύπος ο οποίος βρίσκεται σε υπηρεσία από το 2011. Μετά το δυστύχημα, διατάχθηκε επιθεώρηση και των υπόλοιπων 33 αεροσκαφών του στόλου B-787 της Air India, όμως, όπως επανέλαβε και σήμερα ο Μοχόλ, η διαδικασία αυτή «δεν αποκάλυψε κανένα πρόβλημα».

Συνεχίζεται η ταυτοποίηση των θυμάτων

Μέχρι στιγμής, οι ιατροδικαστικές αρχές έχουν καταφέρει να ταυτοποιήσουν 260 θύματα μέσω ανάλυσης DNA, ενώ το δύσκολο έργο της ταυτοποίησης συνεχίζεται, δίνοντας προτεραιότητα στην ενημέρωση και υποστήριξη των συγγενών των θυμάτων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ