ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

Η L'Oréal αγοράζει τη βρετανική μάρκα καλλυντικών ονόματι Medic8

Οι οικονομικές παράμετροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν. H "Medic8" επικεντρώνεται σε αντιγηραντικές κρέμες δέρματος και ορούς με βάση τη βιταμίνη Α.

Η L'Oréal θα αποκτήσει τη βρετανική μάρκα περιποίησης δέρματος Medik8, δήλωσε ο ιδιοκτήτης της, η βρετανική εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων Inflexion. Αυτή η συμφωνία θα συμβάλει στην ενίσχυση της προσφοράς του γαλλικού γίγαντα καλλυντικών στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά δερματολογικής περιποίησης της επιδερμίδας.

Οι οικονομικές παράμετροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν. Το "Medic8" επικεντρώνεται σε αντιγηραντικές κρέμες δέρματος και ορούς με βάση τη βιταμίνη Α.

«Η συνεργασία με τη L'Oréal θα επιτρέψει στην Medic8 να εμβαθύνει την παρουσία της στις υπάρχουσες αγορές και να επεκταθεί παγκοσμίως. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Inflexion θα διατηρήσει μειοψηφικό μερίδιο στην Medic8,» ανέφερε σε δήλωσή της η εταιρεία ιδιωτικών μετοχών.

Το τμήμα δερματολογικών καλλυντικών της L'Oréal, το οποίο περιλαμβάνει μεγάλες μάρκες όπως η CeraVe, η La Roche-Posay και η SkinCeuticals, είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τα τελευταία χρόνια, φθάνοντας τα έσοδα των 7 δισ. ευρώ πέρυσι, αυξημένα σχεδόν κατά 10% από το προηγούμενο έτος.

Η επιχείρηση, η οποία έχει επίσης τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους μεταξύ των τεσσάρων τμημάτων της L'Oréal, ανθεί χάρη στο αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για προϊόντα που βασίζονται στην έρευνα, αν και η ανάπτυξη έχει επιβραδυνθεί πρόσφατα λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού.

Τα στελέχη της L'Oréal δήλωσαν ότι αναζητούν εξαγορές φέτος και επιδιώκουν να αναζωογονήσουν την επιβράδυνση της ανάπτυξης. Η εταιρεία απέκτησε την κορεατική μάρκα περιποίησης δέρματος Dr.G τον Δεκέμβριο και αγόρασε επίσης μειοψηφικό μερίδιο στον οίκο αρωμάτων Amourage με έδρα το Ομάν πέρυσι.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κώστας Σπυρόπουλος Estee Lauder Hellas
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο μετασχηματισμός που «ομόρφυνε» την Estee Lauder με αύξηση κερδών και τζίρου

Πως η The Estée Lauder Companies Balkans, υπό τον Κώστα Σπυρόπουλο, καταγράφει ανάπτυξη και κερδοφορία, επενδύοντας σε καινοτομία, omnichannel στρατηγική και ανθρώπινο δυναμικό σε μια απαιτητική αγορά.
Εκδήλωση Ελληνών επιχειρηματιών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δυναμική για ελληνικές εξαγωγές και συνεργασίες από την αποστολή στο Κάιρο

Η επιχειρηματική αποστολή στο Κάιρο ανέδειξε σημαντικές ευκαιρίες για ελληνικές εξαγωγές και επενδύσεις, με 180 B2B συναντήσεις και ισχυρό ενδιαφέρον σε τρόφιμα, φάρμακα, ενέργεια, τεχνολογία και κατασκευές.