ΓΔ: 2074.96 1.04% Τζίρος: 256.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Κουτί «Made in China»
Κουτιά με σήμανση 'Made in China' σε βιομηχανική γραμμή παραγωγής, κάτω από σημαίες της Κίνας.

Αύξηση 5,7% για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα το πρώτο τρίμηνο

Οι πολιτικές του Πεκίνου για αύξηση της κατανάλωσης οδήγησε σε σταθερή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 430 δισ. ευρώ.

Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα κατέγραψε σταθερή αύξηση στο πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς ενισχύθηκε από τις πολιτικές του Πεκίνου για την αύξηση της κατανάλωσης, όπως το πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας ανταλλαγής καταναλωτικών προϊόντων, ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου στις 21 Απριλίου.

Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής είχαν συνολική αξία 3,6 τρισ. γιουάν (περίπου 430 δισ. ευρώ) στο πρώτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις προϊοντων να καταγράφουν ετήσια αύξηση 5,7%.

Παράλληλα, καταγράφηκε αύξηση 7,4% στις διαδικτυακές πωλήσεις ψηφιακών προϊόντων κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου. Η αύξηση αυτή, ενισχύθηκε από τη διάθεση ποιοτικών ταινιών, καθώς ο όγκος των πωλήσεων διαδικτυακών προϊόντων ψυχαγωγίας αυξήθηκε κατά 40% στους πρώτους τρεις μήνες του 2025.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Ρεκόρ πακέτων στη Κίνα κατά το φεστιβάλ διαδικτυακών αγορών Double 11

Στο φετινό Double 11, οι κινεζικές ταχυδρομικές και ταχυμεταφορικές εταιρείες διαχειρίστηκαν ρεκόρ 13,94 δισ. πακέτα από 21/10 έως 11/11, φτάνοντας έως και 777 εκατ. πακέτα σε μία μέρα και ενισχύοντας τη μεταφορική τους αποτελεσματικότητα.
Εφαρμογές αγορών σε smartphone
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Η κατανάλωση στρέφεται σε «έξυπνα» και οικολογικά προϊόντα στο Double 11

Στο φεστιβάλ "Double 11" αναδείχθηκαν εκπτώσεις και στροφή σε έξυπνα, φιλικά στο περιβάλλον προϊόντα. Το Πεκίνο εξέδωσε ειδικά ομόλογα 300 δισ. γιουάν για ανανέωση καταναλωτικών αγαθών και ενίσχυση εγχώριας ζήτησης.