ΓΔ: 2086.5 -0.99% Τζίρος: 448.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Χρήστος Δήμας πορτραίτο
Ο Χρήστος Δήμας σε επίσημη εκδήλωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Προχωρούν με ΣΔΙΤ οι άξονες Δράμα–Αμφίπολη και Θεσσαλονίκη–Έδεσσα

Ο Χρίστος Δήμας υπέγραψε τα τεύχη δεσμευτικών προσφορών για τους άξονες Δράμα–Αμφίπολη και Θεσσαλονίκη–Έδεσσα, έργα ΣΔΙΤ που ενισχύουν ασφάλεια και μετακινήσεις.

Δύο σημαντικά οδικά έργα στην Κεντρική και Ανατολική Μακεδονία προχωρούν στη Β’ φάση των διεθνών διαγωνισμών ΣΔΙΤ, μετά την υπογραφή από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα. 

Πρόκειται για τον κάθετο άξονα Δράμα–Αμφίπολη και την αναβάθμιση του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης–Έδεσσας, έργα που στοχεύουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και τη διευκόλυνση των μετακινήσεων σε περιοχές με αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο.

Η ανακοίνωση του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Σε τροχιά υλοποίησης, μέσω ΣΔΙΤ, εισέρχονται δύο νέα οδικά έργα στην Κεντρική και Ανατολική Μακεδονία, καθώς ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας υπέγραψε τα τεύχη Πρόσκλησης Υποβολής Δεσμευτικών Προσφορών της B’ Φάσης των Διεθνών Διαγωνισμών, για την κατασκευή του κάθετου οδικού άξονα Δράμα – Αμφίπολη (Παλαιοκώμη) και την αναβάθμιση του οδικού άξονα που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Έδεσσα. 

Ειδικότερα, το έργο «Κάθετος Άξονας Δράμα – Αμφίπολη (Παλαιοκώμη) με Σ.Δ.Ι.Τ» αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση των τμημάτων: Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη μήκους 29.5 χλμ. και Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους 13.5 χλμ. και 9 ανισόπεδων κόμβων, όπως επίσης, τη λειτουργία και συντήρηση του βασικού άξονα Δράμα-Αμφίπολη συνολικού μήκους 43 χλμ.

Το δεύτερο έργο αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση τριών τμημάτων της Ε.Ο.2 Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, συνολικού μήκους περίπου 25χλμ. με Σ.Δ.Ι.Τ και συγκεκριμένα:

  • Μαυροβούνι – Έδεσσα, 
  • Παράκαμψη Γιαννιτσών, Α/Κ Γιαννιτσών, Α/Κ Παραλίμνης και 
  • Παράκαμψη Χαλκηδόνας, Α/Κ Χαλκηδόνας, Α/Κ Ελεούσας Νέα Χάραξη,

Προβλέπεται, επίσης, η λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα από τη Γέφυρα Αξιού ποταμού μέχρι την Έδεσσα, συνολικού μήκους περίπου 52 χλμ.

Με την κατασκευή των νέων και την αναβάθμιση των παραπάνω οδικών τμημάτων επιδιώκεται η βελτίωση της οδικής ασφάλειας και η διευκόλυνση των διαπεριφερειακών, αλλά και των τοπικών μετακινήσεων σε περιοχές των Περιφερειακών Ενοτήτων Θεσσαλονίκης, Πέλλας και Δράμας με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο και ενδιαφέρον επισκεψιμότητας. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ηλεκτρονικά διόδια χωρίς μπάρες, πρόταση για ελεύθερη ροή πανελλαδικά

Λύση για δορυφορικό freeflow για ενιαία χιλιομετρική χρέωση χωρίς μπάρες σε όλους τους παραχωρημένους αυτοκινητοδρόμους, με τον ΒΟΑΚ να ανοίγει τον δρόμο. Άδοξο τέλος του προηγούμενου διαγωνισμού.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δωρεά Ελλήνων Εφοπλιστών στο Υπουργείο για γεωεντοπισμό τρένων

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χρηματοδοτεί με 2,48 εκατ. ευρώ την προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος γεωεντοπισμού σε όλες τις σιδηροδρομικές αμαξοστοιχίες ενισχύοντας την ασφάλεια και τη διαφάνεια.
Αγρότες με τρακτέρ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κλιμάκωση αγροτικών μπλόκων σε Δυτική και Κεντρική Μακεδονία με νέα μπλόκα

Αγρότες και κτηνοτρόφοι εντείνουν τις κινητοποιήσεις σε Δυτική και Κεντρική Μακεδονία, με μπλόκα σε Εγνατία, κόμβους και τελωνεία, συμβολικούς αποκλεισμούς και σχέδια για απεργία και νέες δράσεις σε κρίσιμες υποδομές.
Τρακτέρ σε κινητοποίηση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνεχίζονται οι αποκλεισμοί στα αγροτοκτηνοτροφικά μπλόκα σε βόρεια σύνορα

Αγρότες και κτηνοτρόφοι συνεχίζουν τους αποκλεισμούς σε Ευζώνους, Προμαχώνα, Εξοχή και Νίκη, επηρεάζοντας τις μεταφορές και σχεδιάζοντας νέα κλιμάκωση παρά τις εισαγγελικές παρεμβάσεις.
Λάζαρος Κυρίζογλου πορτρέτο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κυρίζογλου: Προειδοποίηση για οικονομική ασφυξία και έλλειψη προσωπικού

Ο Λάζαρος Κυρίζογλου έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση των δήμων, ζητώντας ουσιαστικές λύσεις και στήριξη, στη γενική συνέλευση των δημάρχων της Κεντρικής Μακεδονίας.