ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00

ΟΣΕ

Σιδηροδρομικοί εργάτες εργοτάξιο

Σε ράγες σιδηροδρομικά έργα άνω των 65 εκατ. για πρώτη φορά από Υπερταμείο

Σε διαβούλευση διαγωνισμός για την εγκατάσταση του GSM-R στα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου που παραμένουν εκτός ραδιοκάλυψης. Προχωράει η ωρίμανση σιδηροδρομικού πακέτου 1,3 δισ. από το PPF.
Τρένο Hellenic Train
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Hellenic Train: Ρυθμίσεις δρομολογίων Θεσσαλονίκη-Σέρρες λόγω έργων

Αναστέλλονται μερικώς τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Στρυμώνα-Σέρρες-Στρυμώνα λόγω έργων. Τα δρομολόγια 1634 και 1635 θα εξυπηρετούνται με λεωφορεία, με όλες τις στάσεις εκτός από τη Σκοτούσσα. Ισχύει από 9/12/2025.
Τρένο ΟΣΕ σταθμός
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Τροποποιήσεις δρομολογίων Αθήνα-Θεσσαλονίκη λόγω διακοπής στη Λάρισα

Τροποποιούνται τα δρομολόγια των Intercity στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη λόγω διακοπής κυκλοφορίας μεταξύ Λάρισας και Λειανοκλαδίου από πλημμύρες. Οι IC 50 και IC 56 θα τερματίζουν στο Λειανοκλάδι έως νεωτέρας.
Τρένο στον σταθμό Θεσσαλονίκης
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Νέα τρένα Θεσσαλονίκη–Σίνδος: Στο ΑΠΘ σε λιγότερο από 15 λεπτά

Η Hellenic Train και ο ΟΣΕ ενισχύουν τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σίνδου με 6 νέα γρήγορα και οικονομικά δρομολόγια, φτάνοντας συνολικά τα 17 καθημερινά, με διαδρομή 11 λεπτών, από 19 Νοεμβρίου 2025.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Εκπαίδευση μηχανοδηγών στο ETCS με προσομοιωτή για πρώτη φορά

Ξεκίνησε η εκπαίδευση μηχανοδηγών στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS) μέσω προσομοιωτή στον ΟΣΕ Ρέντη, προσθέτοντας νέο επίπεδο ασφάλειας και ικανοποιώντας πάγιο αίτημα των εργαζομένων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διαιτησία επιδιώκει ο ΟΣΕ για να «ξεμπλοκάρει» η υπογειοποίηση στα Σεπόλια

Ο ΟΣΕ προτείνει διαιτησία για τη διαφορά των 8,5 εκατ. ευρώ, καθώς το έργο υπογειοποίησης στα Σεπόλια κινδυνεύει με νέο εκτροχιασμό από κόστος, καθυστερήσεις και τεχνικά εμπόδια.
Κώστας Τσουκαλάς πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τσουκαλάς: Η κυβέρνηση οδηγεί τα ΕΛΤΑ σε συρρίκνωση χωρίς σχέδιο

Ο Κώστας Τσουκαλάς άσκησε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση για τη συρρίκνωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων, θέτοντας ερωτήματα για τα 250 εκατ. ευρώ του εκσυγχρονισμού και την έλλειψη συνολικού σχεδίου.