ΓΔ: 2083.49 -0.14% Τζίρος: 261.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Ράφια σούπερ μάρκετ
Ράφια με συσκευασμένα προϊόντα σε σύγχρονο σούπερ μάρκετ, ιδανικό για θέματα αγοράς και οικονομίας.

Προσθήκη νέων συνδεδεμένων μελών στην Ένωση Σούπερ - Μάρκετ Ελλάδας

Τα τρία νέα μέλη της Ένωσης είναι Ο.Κ! Anytime Markets και ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ και το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Με την προσθήκη τριών νέων συνδεδεμένων μελών διευρύνεται περαιτέρω η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ).

Όπως ανακοινώθηκε, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης έκανε αποδεκτή την αίτηση ένταξης των αλυσίδων Ο.Κ! Anytime Markets και ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ. Ταυτόχρονα, αίτηση για ένταξη στην ΕΣΕ, ως συνδεδεμένο μέλος, έκανε και το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), η οποία έγινε επίσης δεκτή από το ΔΣ.

Η Ο.Κ! Anytime Markets ΑΕ, είναι το πρώτο μέλος της ΕΣΕ που δραστηριοποιείται στον χώρο του οργανωμένου δικτύου καταστημάτων ευκολίας. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2004, αναπτύσσει το δίκτυο των καταστημάτων της με την μέθοδο του Franchising και μαζί με τους συνεργάτες της απασχολεί πάνω από 600 άτομα.

H Δ. Θανόπουλος ΑΕ είναι μία ελληνική εταιρεία με μακρά ιστορία στον χώρο από το 1877. Σήμερα διατηρεί 3 καταστήματα στα Βόρεια Προάστια της Αττικής και απασχολεί 310 εργαζόμενους.

Το ΙΕΛΚΑ είναι ο επιστημονικός φορέας του κλάδου. Ως Ν.Π.Ι.Δ. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με κοινωφελή ερευνητικό σκοπό, έχει ως αντικείμενο την επιστημονική έρευνα για τα τρέχοντα και επερχόμενα θέματα που απασχολούν το λιανεμπόριο. Ως εκ τούτου, η συμμετοχή του στην ΕΣΕ έχει μεγάλη σημασία για τη συνεργασία των δύο φορέων με στόχο την πληρέστερη και τεκμηριωμένη εκπροσώπηση των ζητημάτων που απασχολούν τα μέλη.

Ο Απόστολος Πεταλάς, γενικός διευθυντής της ΕΣΕ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η Ένωσή μας μεγαλώνει σταδιακά και γίνεται όλο και πιο συμπεριληπτική έχοντας πλέον μέλη από διαφορετικές τυπολογίες αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ. Ευχαριστούμε τα νέα μας μέλη για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν και δεσμευόμαστε να εκπροσωπούμε όλους, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σε όλα τα καίρια ζητήματα που προκύπτουν».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλάθι τροφίμων πληθωρισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα με χαμηλότερο πληθωρισμό τροφίμων από τον μέσο όρο της ΕΕ

Η Ελλάδα καταγράφει χαμηλότερο πληθωρισμό στα τρόφιμα σε σχέση με τον μέσο όρο της ΕΕ, σύμφωνα με στοιχεία Eurostat και ΙΕΛΚΑ, με τις τιμές στα σούπερ μάρκετ να παραμένουν σχετικά σταθερές.
eurozone-rise-on-inflation
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Mε 7% ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ, τα απαραίτητα αγοράζουν οι καταναλωτές

Η αύξηση του τζίρου κατά 7,3% στο ενδεκάμηνο Ιανουαρίου -Νοεμβίου την ώρα που ο πληθωρισμός αυξάνεται με ρυθμό 2,5% και οι καταναλωτές περιορίζουν τις πωλήσεις τους δείχνει την ακρίβεια που επικρατεί στο ράφι
Αγορά Γιουβού Κίνα
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα-Γιουγού: Ρεκόρ εξωτερικού εμπορίου στο δεκάμηνο Ιαν-Οκτ 2025

Η Γίγου, γνωστή ως "παγκόσμιο σούπερ μάρκετ", σημείωσε ρεκόρ εξαγωγών και εισαγωγών 701,19 δισ. γιουάν το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 700 δισ., με αύξηση 32% σε 230 αγορές.
Καλάθι τροφίμων πληθωρισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΕΛΚΑ: Πληθωρισμός 1,75% στα σούπερ μάρκετ τον Νοέμβριο 2025

Ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκε τον Νοέμβριο κατά 1,75% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ παρέμεινε σχεδόν σταθερός σε σχέση με τον Οκτώβριο. Σημαντικές μειώσεις εμφάνισαν φρούτα, λαχανικά και απορρυπαντικά, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ μάρκετ: Πάνω από 13 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2024

Το 2024 οι πωλήσεις σούπερ μάρκετ έφτασαν τα 13,06 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 4,38% σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ». Ο κλάδος παρουσίασε θετική κερδοφορία παρά τις πιέσεις κόστους.