ΓΔ: 1981.29 1.30% Τζίρος: 90.70 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:25:31
Φώτο: ΑΠΕ

Αττικό Μετρό: Τέσσερις προσφορές κατατέθηκαν για την επέκταση προς Ίλιον

Στις 9 Μαΐου θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών από όπου θα προκύψει και ο ανάδοχος για το μεγάλο έργο των 550 εκατ. ευρώ. Η επέκταση του Μετρό στο Ίλιον είναι σήμερα η μοναδική υπό δημοπράτηση εργολαβία.

Τέσσερις προσφορές για την επέκταση του Αττικό Μετρό προς Ίλιον κατατέθηκαν σήμερα, στο πλαίσιο της προθεσμίας υποβολής φακέλων στον διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι τέσσερις προσφορές είναι από ΓΕΚ Τέρνα, AVAX, Ιntrakat και Ακτωρ.

Στις 9 Μαΐου θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών από όπου θα προκύψει και ο ανάδοχος για το μεγάλο έργο των 550 εκατ. ευρώ.

Η επέκταση του Μετρό στο Ίλιον είναι σήμερα η μοναδική υπό δημοπράτηση εργολαβία για τον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο της Αθήνας.  Το κόστος με το ΦΠΑ είναι 682 εκατ. ευρώ και η αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η Αττικό Μετρό.

Η διάρκεια του έργου είναι κάτι λιγότερο από 5 χρόνια, είναι δηλαδή 57 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.  Σύμφωνα με προκήρυξη ο προβλεπόμενος αριθμός των συμμετεχόντων είναι μέχρι επτά σχήματα.

Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η μελέτη και η κατασκευή τριών επιμέρους αντικειμένων:

  • η επέκταση της Γραμμής προς Ίλιον μήκους περίπου 4χλμ με 3 νέους σταθμούς: ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ, ΙΛΙΟΝ, ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ αλλά και τα αντίστοιχα φρέατα αερισμού καθώς και ενός Σταθμού Μετεπιβίβασης
  • η επέκταση του Αμαξοστασίου Ελαιώνα
  • η αναβάθμιση-αντικατάσταση υφιστάμενων Η/Μ συστημάτων των γραμμών2 και 3 του Μετρό της Αθήνας

Το έργο έχει ενταχθεί στο ΤΠΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ του εθνικού ΠΔΕ (ενάριθμο έργο: 2022NA47100061) και στη συνέχεια είναι προγραμματισμένο να ενταχθεί στο Ε.Π. «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» της νέας Προγραμματικής Περιόδου «ΕΣΠΑ 2021-2027».

Στη σύμβαση περιλαμβάνεται, επίσης, η μελέτη και η κατασκευή ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκίνητων, ο οποίος θα διαθέτει τρία υπόγεια επίπεδα και συνολική χωρητικότητα περίπου 150 ΙΧ οχημάτων, καθώς  και η κατασκευή και ο εκσυγχρονισμός του Αμαξοστασίου στον Ελαιώνα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ελληνικό Μετρό: Πώς τρέχουν έως σήμερα τα έργα σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Η Ελληνικό Μετρό, όπως μετονομάστηκε πρόσφατα η Αττικό Μετρό, έχει ανοίξει σημαντικά τον βηματισμό της στα έργα στο πρώτο πεντάμηνο του 2023. Άντλησε νέα κεφάλαια 172,5 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Αεροφωτογραφία οδικού κόμβου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα έξοδος στην Αττική Οδό σχεδιάζεται στην περιοχή της Μεταμόρφωσης

Το υπουργείο Υποδομών επικεντρώνεται στην αποσυμφόρηση της Αττικής Οδού και της Λεωφόρου Κηφισού, με όλες τις πλευρές να συζητούν βελτιωτικές προτάσεις, όπως ανέφερε ο Γ. Περιστέρης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
reyma-energeia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι αλλάζει στην αγορά του ρεύματος το μεγάλο deal ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Motor Oil

Η πρώτη μεγάλη ένωση δυνάμεων ανάμεσα σε δύο μεγάλους παρόχους της ελληνικής αγοράς ρεύματος. Πώς ωφελούνται οι δύο πλευρές και πώς αλλάζουν τα μερίδια αγοράς στη χαμηλή και μέση τάση.