ΓΔ: 2107.43 0.15% Τζίρος: 200.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζει σε σταθμό φόρτισης έξω από σύγχρονο κτίριο.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν συνεχώς μερίδιο αγοράς

Μερίδιο από την αγορά χάνουν και τα μοντέλα με φυσικό αέριο, καθώς η επιλογή της κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια έχει κερδίσει και τους οδηγούς που κινούνται με φυσικό αέριο.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν συνεχώς έδαφος και πείθουν κάθε μήνα όλο και μεγαλύτερη μερίδα οδηγών. Μάλιστα καταφέρνουν να κερδίσουν και αρκετούς, που χρόνια τώρα μένουν πιστοί στις μάρκες τους, όπως πρόκειται για τους ιδιοκτήτες της Toyota και Honda.

Πρόσφατα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν ότι πολλά ηλεκτρικά μοντέλα των υπολοίπων εταιρειών καταφέρνουν να παίρνουν μερίδιο αγοράς από τους υποψήφιους πελάτες καινούριων αυτοκινήτων, αλλά και από αυτούς που πριν από λίγα χρόνια ήθελαν να αποκτήσουν μια Tesla. Η απώλεια πωλήσεων της αμερικάνικης εταιρείας είναι αναπόφευκτη, καθώς υπάρχουν σήμερα δεκάδες ηλεκτρικά μοντέλα με πολλές επιδόσεις, χαρακτηριστικά και οδηγική συμπεριφορά. Ωστόσο σήμερα η Tesla παραμένει πρωτοπόρος στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ, ενώ συνεχίζει να γράφει υψηλά ποσοστά πωλήσεων σε όλο τον κόσμο.

Οι περισσότερες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παρουσιάσει με επιτυχία τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα και προγραμματίζουν να αυξήσουν στο μέλλον τα ηλεκτρικά μοντέλα τους. Από την άλλη, το γεγονός ότι η Toyota και η Honda έχουν αργήσει να εισάγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις αγορές, βλέπουν να χάνουν (έστω και μικρό) μερίδιο αγοράς και μάλιστα από πιστούς ιδιοκτήτες.

Μερίδιο από την αγορά χάνουν και τα μοντέλα με φυσικό αέριο, καθώς η επιλογή της κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια έχει κερδίσει και τους οδηγούς που κινούνται με φυσικό αέριο. Τα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν μια μεγάλη αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών με τάση προς τα ηλεκτρικά οχήματα, αφήνοντας σταδιακά τις προτάσεις με συμβατικούς κινητήρες.

Όλα αυτά όταν ακόμη υπάρχουν μεγάλα προβλήματα με τα σημεία φόρτισης και τις θεωρητικά μικρές αυτονομίες, αλλά και τις υψηλές τιμές. Από την άλλη έχουμε και αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν έχουν σταματήσει να εξελίσσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ποντάροντας ακριβώς στην επιθυμία πολλών να θέλουν να παραμείνουν στην χρήση συμβατικών αυτοκινήτων, ακόμη και μετά το 2035 όπου θεωρητικά η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σταματήσει.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κτίριο Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΔΙΕΘΝΗ

Αβεβαιότητα στην ΕΕ: Πιέσεις αυτοκινητοβιομηχανίας για ευελιξία στους κινητήρες

Η ΕΕ επανεξετάζει την απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035, ενώ οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν για ευελιξία amid κινεζικό ανταγωνισμό και υψηλό κόστος μετάβασης· κρίσιμες αποφάσεις αναμένονται τον Δεκέμβριο.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα συστήματα 800V αλλάζουν τη φόρτιση με ταχύτερους χρόνους και υψηλή απόδοση

Τα συστήματα 800V επιτρέπουν φόρτιση άνω των 250 kW, μειώνουν το βάρος των καλωδίων και αυξάνουν την απόδοση των ηλεκτρικών ΙΧ, με την αγορά να εκτιμά ότι θα αποτελέσουν σύντομα τον νέο κανόνα στην ηλεκτροκίνηση.
Σταθμός φόρτισης ΔΕΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εγκρίθηκαν επιδοτήσεις 748 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά σε νέα πληρωμή στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» με 1,26 εκατ. ευρώ σε 748 δικαιούχους για 760 ηλεκτρικά οχήματα. Από τον Ιούνιο 2024 έχουν καταβληθεί άνω των 45,7 εκατ. ευρώ στο πρόγραμμα.
κίνηση αυτοκινήτων δρόμος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Eurostat: Μόλις 1,73% τα ηλεκτρικά ΙΧ στην ΕΕ το 2023, χαμηλά στην Ελλάδα

Το 2023, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ΕΕ ήταν το 1,73% των οχημάτων, φτάνοντας τα 4,4 εκατ. Τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφηκαν σε 11 ελληνικές περιφέρειες, ενώ τα υψηλότερα σε Δανία, Σουηδία, Ολλανδία, Βέλγιο, Φινλανδία και Λουξεμβούργο.
ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι μπαταρίες ηλεκτρικών κρατούν υψηλή αυτονομία ακόμη και μετά από χρόνια

Νέα στοιχεία δείχνουν ότι οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων χάνουν ελάχιστη αυτονομία, με πολλές μάρκες να ξεπερνούν το 96%, ενώ σύγχρονα λογισμικά και τεχνολογίες προστατεύουν τη μακροχρόνια απόδοσή τους.
Σειρά αυτοκινήτων ΚΤΕΟ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TUV: Ένα στα πέντε αυτοκίνητα με σοβαρά ελαττώματα στους τεχνικούς ελέγχους

Η TUV καταγράφει ότι 21,5% των οχημάτων αποτυγχάνει στον τεχνικό έλεγχο, με τα ελαττώματα να αυξάνονται όσο μεγαλώνει η ηλικία τους. Ξεχωρίζουν Mini Cooper SE, Audi Q4 e-tron και Mazda 2, ενώ το Tesla Model Y κατατάσσεται τελευταίο.