ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Metrita, Xrimata, Cash, Money
Φωτο; Shutterstock

Νέα υπηρεσία από το ΙΝΚΑ για τους υπερχρεωμένους καταναλωτές

Οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας θα μπορούν να απευθύνονται στη νέα υπηρεσία ΙΝΚΑ+ για τις δυνατότητες που έχουν.

Την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών/ΙΝΚΑ-συν, ένα δίκτυο ενημέρωσης για το Ιδιωτικό Χρέος, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ανακοίνωσε το ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος που σημειώνει ότι «στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της ομοσπονδίας να συνεισφέρει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά που πλήττονται δραματικά την τρέχουσα περίοδο με κίνδυνο απώλειας της κύριας κατοικίας τους, η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ ευελπιστεί να προσφέρει ποιοτική εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε συνεργασία με επαγγελματίες με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο που συμμετέχουν στη δράση».

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ Γ. Λεχουρίτης: «Στόχος της υπηρεσίας ΙΝΚΑ+ είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του κερδίζοντας χρόνο, ιδιαίτερα και σε περιφέρειες εκτός Αττικής όπου η πρόσβαση σε νομικές συμβουλές μπορεί να είναι δυσχερέστερη».

Συγκεκριμένα, από την 1η Σεπτεμβρίου 2022, οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας κλπ, μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του ΙΝΚΑ+ και να λαμβάνουν πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αντιμετώπιση οφειλών ή την συνολική διαχείριση του χρέους τους, προγραμματίζοντας ραντεβού με δικηγόρους που συνεργάζονται με τα γραφεία των τοπικών οργανώσεων ΙΝΚΑ που λειτουργούν σε Αθήνα, Πειραιά, Αγρίνιο, Χανιά και Ρόδο. Για τις υπόλοιπες περιοχές υπάρχει δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού τηλεφωνικώς ή μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ παρέχεται δωρεάν, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 213 0 999 140 (αστική χρέωση) και λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-14:00. Επισημαίνεται ότι οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω του ΙΝΚΑ+ δεν περιλαμβάνουν νομική υποστήριξη ενώπιον δικαστηρίων ή άλλων αρχών, την οποία θα πρέπει να οργανώσει ο ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με δικηγόρο της επιλογής του.

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ χρηματοδοτείται ως δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Προστασίας Καταναλωτών του Προγράμματος Ενιαίας Αγοράς, υπό τη διαχείριση του Εκτελεστικού Οργανισμού του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας και των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (EISMEA).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

εμπορικό κέντρο αγοραστές
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανοιχτά καταστήματα σήμερα, θετικά σημάδια στην κατανάλωση

Η αγορά μπαίνει σε εορταστικούς ρυθμούς με διευρυμένο ωράριο και ανοιχτά καταστήματα τις τρεις Κυριακές πριν την Πρωτοχρονιά. Οι έμποροι αναμένουν αυξημένο τζίρο, ενώ οι καταναλωτές εμφανίζονται πιο αισιόδοξοι, δείχνει νέα έρευνα.
Αγορά Γιουβού Κίνα
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Βασικός ο ρόλος της λιανικής ανάπτυξης στο νέο Πενταετές

Η Κίνα θα δώσει έμφαση στη λιανική ως παράγοντα τόνωσης της εσωτερικής ζήτησης στο 15ο Πενταετές Πρόγραμμα. Στόχος η προσφορά ποιοτικών προϊόντων, με ταυτόχρονη βελτίωση του δικτύου πωλήσεων και συνδυασμό online και φυσικών καταστημάτων.
Μπουκάλι Coca-Cola γυάλινο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Επενδύει στην καινοτομία και διευρύνει το χαρτοφυλάκιό

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και ο Όμιλος Coca-Cola HBC ενισχύουν την ανάπτυξη νέων προϊόντων μέσω επένδυσης στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ελλάδα, με στόχο τη διεύρυνση επιλογών για τους καταναλωτές.