Έντεκα δήμοι της Πελοποννήσου ενώνουν τις δυνάμεις τους, μέσω της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου, με στόχο την αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας και τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.
Οι δήμοι συμμετέχουν στην επετειακή 40η έκθεση Philoxenia – Hotelia, επιδιώκοντας νέες συμφωνίες και συνεργασίες.
Στο περίπτερο 15 (σταντ Β03) της Περιφέρειας Πελοποννήσου εκπροσωπούνται οι δήμοι Γορτυνίας, Επιδαύρου, Ερμιονίδας, Ελαφονήσου, Καλαμάτας, Νότιας Κυνουρίας, Βόρειας Κυνουρίας, Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων, Μονεμβασιάς, Ναυπλιέων και Σπάρτης. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις και επιχειρηματικά ραντεβού Β2Β μεταξύ δημάρχων και αντιπροσωπειών των δήμων με εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με σκοπό τη σύναψη τουριστικών συμφωνιών.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της προβολής της γαστρονομίας της Πελοποννήσου, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων διοργανώνει ένα hosted buyers program. Σε αυτό συμμετέχουν 110 προσκεκλημένοι από 36 χώρες, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα τοπικά προϊόντα και τις παραδοσιακές συνταγές της περιοχής.
Η εκδήλωση, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, θα πραγματοποιηθεί στο διήμερο Παρασκευή 14 και Σάββατο 15 Νοεμβρίου, στη 1.30 και στις 2 μ.μ. αντίστοιχα, στο Περίπτερο 14. Θα μιλήσουν ο πρόεδρος της ΠΕΔ Πελοποννήσου, δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, και ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πελοποννήσου Θάνος Μιχελόγγονας, ενώ η δράση υλοποιείται με τη στήριξη του Αναπτυξιακού Οργανισμού Πάρνωνα.