ΓΔ: 2093.38 -0.31% Τζίρος: 43.70 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:09:37
Ο Άγγελος Αγγελούδης στο μετρό
φώτο: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Αγγελούδης: Εγκαίνια του νέου 21ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης την Πέμπτη

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης εγκαινιάζει το νέο 21ο Νηπιαγωγείο, ένα πρότυπο σχολικό κτίριο με σύγχρονες, βιοκλιματικές υποδομές για την εκπαίδευση των νηπίων.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ανακοινώνει τα εγκαίνια του νέου, σύγχρονου 21ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης, παρουσία του Δημάρχου Στέλιου Αγγελούδη, την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, στις 10:30 π.μ. Το νέο τριθέσιο νηπιαγωγείο βρίσκεται στην οδό Λαχανά 13 και η εκδήλωση εγκαινίων θα συνοδευτεί από την τελετή Αγιασμού, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Την ίδια ημέρα, ο Δήμαρχος θα παρευρεθεί και σε τελετές Αγιασμού ακόμα δύο σημαντικών σχολικών μονάδων της πόλης:

  • Στις 10:00 π.μ. στο 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης (Εθνικής Αμύνης 26), το οποίο ανακαινίστηκε πλήρως μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».
  • Στις 12:30 μ.μ. στα νέα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία· συγκεκριμένα, στο 12ο Γυμνάσιο και το 16ο Λύκειο Θεσσαλονίκης επί της οδού Γρ. Κολωνιάρη 26, στη Ξηροκρήνη.

Το νέο τριθέσιο 21ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης, αποτελώντας πρότυπο σχολικό κτίριο, ανεγέρθηκε σε ιδιόκτητο οικόπεδο επιφάνειας 1.426,74 τ.μ. Η κατασκευή χρηματοδοτήθηκε με κονδύλια του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης», επιβεβαιώνοντας τη στήριξη του Δήμου στη βελτίωση των σχολικών υποδομών.

Το ισόγειο κτίριο, με ωφέλιμους χώρους 485,87 τ.μ., σχεδιάστηκε με ιδιαίτερη μέριμνα για πλήρη προσβασιμότητα τόσο στα παιδιά όσο και στα άτομα με αναπηρίες (ΑμεΑ).

Αποτελείται από τρεις αίθουσες διδασκαλίας σε άμεση επαφή με την ισόγεια αυλή, έκτασης 889,21 τ.μ., η οποία διαθέτει χλοοτάπητα και προσφέρει ασφαλές και λειτουργικό περιβάλλον για την αναψυχή και την εκπαίδευση των νηπίων.

Το κτίριο ξεχωρίζει για τα βιοκλιματικά του χαρακτηριστικά, ευνοώντας τη βιώσιμη λειτουργία και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Στο υπόγειο, συνολικού εμβαδού 138,8 τ.μ., είναι διαμορφωμένοι όλοι οι αναγκαίοι βοηθητικοί χώροι, όπως το λεβητοστάσιο, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργικότητα και η υψηλή ποιότητα υποδομών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

άδεια σχολική αίθουσα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μπεκίρης: Επισκέφθηκε τα ανακαινισμένα σχολεία 29ο Δημοτικό και 8ο Γυμνάσιο

Ο Μιχάλης Μπεκίρης επισκέφθηκε τα δύο σχολεία που ανακαινίζονται μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», με στελέχη εκπαίδευσης να τονίζουν ότι οι παρεμβάσεις αναβαθμίζουν ουσιαστικά το μαθησιακό περιβάλλον.
Λογότυπο ΔΥΠΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

JobReady by ΔΥΠΑ: Δεύτερη διοργάνωση στη Θεσσαλονίκη με 20+ δωρεάν εργαστήρια

Το JobReady by ΔΥΠΑ επιστρέφει στις 26 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη με πάνω από 20 δωρεάν εργαστήρια για δεξιότητες, συνεντεύξεις, βιογραφικά, ψηφιακά εργαλεία και επιχειρηματικότητα, ανοιχτό σε όλους.
Ανθρώπινο και ρομποτικό χέρι
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς οι εκπαιδευτικοί στη Θεσσαλονίκη αξιοποιούν AI για μάθημα επιχειρηματικότητας

Σε μια αίθουσα γεμάτη παιδιά, η Τεχνητή Νοημοσύνη καθοδηγεί τα εννιάχρονα να αναπτύξουν επιχειρηματικές ιδέες μέσω ερωτήσεων και όχι έτοιμων απαντήσεων, ενθαρρύνοντας τη δημιουργική σκέψη στο πλαίσιο του συνεδρίου ENTREPED2025.
τεχνητή νοημοσύνη interface
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Θεσσαλονίκη: 500+ φοιτητές εκπαιδεύτηκαν στα Google AI Seminars 2025

Πάνω από 500 φοιτητές και ερευνητές εκπαιδεύτηκαν σε εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης στα «Google AI Seminars Thessaloniki 2025», αναδεικνύοντας τη Θεσσαλονίκη ως κόμβο καινοτομίας με τη συμβολή γνωστών ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων.
Άδειο δικαστήριο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καθηγητής καταδικάστηκε σε φυλάκιση 12 μηνών για κατάχρηση ανηλίκων

Σε 12 μήνες φυλάκιση με αναστολή καταδικάστηκε καθηγητής λυκείου στη Θεσσαλονίκη, μετά από καταγγελίες μαθητριών για χειρονομίες και προτάσεις γενετήσιου χαρακτήρα τη σχολική χρονιά 2020/21.
Παιδικός σταθμός αίθουσα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Θεσσαλονίκη: Ρομπότ στα νηπιαγωγεία μέσω ερευνητικού προγράμματος του ΑΠΘ

Ρομποτάκια Beebot και DuckyCode μπήκαν σε νηπιαγωγεία Κομοτηνής, Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, ενθουσιάζοντας τα παιδιά που συνεργάστηκαν και ανέπτυξαν δεξιότητες, στο πλαίσιο του προγράμματος TINKER του ΑΠΘ.