ΓΔ: 2483.34 -0.71% Τζίρος: 418.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:06:37
Φώτο: ΑΠΕ

Υγιέστατο το μωρό που γεννήθηκε από μητέρα θετική στον κορονοϊο

Σε άριστη κατάσταση βρίσκεται το αγοράκι που γεννήθηκε στο νοσοκομείο «Αττικόν» από μητέρα που βρέθηκε θετική στον COVID-19. Επικοινωνία του πρωθυπουργού.

Δεν νοσεί από τον κορονοϊό το πρώτο μωρό που γεννήθηκε στη χώρα μας από μητέρα θετική στον ιό. 

«Όλα πήγαν πολύ καλά. Η μητέρα και το αγοράκι είναι σε άριστη κατάσταση», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η καθηγήτρια, διευθύντρια Γ' Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής ΕΚΠΑ στο Νοσοκομείο «Αττικόν», Σοφία Καλανταρίδου, για το μωρό που γεννήθηκε χθες στο Νοσοκομείο. Το πρώτο τεστ που έγινε στο αγοράκι είναι αρνητικό, αναμένονται και τα αποτελέσματα της rt-PCR. Αναφέρει μάλιστα ότι επικοινώνησε μαζί της και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ενδιαφέρθηκε για την υγεία της μητέρας και του βρέφους και συνεχάρη το προσωπικό του Νοσοκομείου.

«Είχαμε προετοιμαστεί σωστά, με πρωτόκολλο διαχείρισης κρούσματος θετικού για κορονοϊό, σύμφωνα με τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες και τις οδηγίες της επιτροπής λοιμώξεων του νοσοκομείου. Όλο το προσωπικό της Κλινικής ήταν ενήμερο και σωστά εκπαιδευμένο. Όλα πήγαν πολύ καλά. Η μητέρα και το αγοράκι είναι σε άριστη κατάσταση», δήλωσε η κ. Καλανταρίδου.

Μας εξηγεί ότι η μητέρα, που μεταφέρθηκε σε θάλαμο βραχείας νοσηλείας με αρνητική πίεση, θα παραμείνει σε καραντίνα υπό παρακολούθηση, το ίδιο και το νεογνό που μεταφέρθηκε στη μονάδα προώρων νεογνών.

Σύμφωνα με τους κανόνες, η μητέρα φορούσε μάσκα και το προσωπικό που έκανε τον τοκετό φορούσε ειδικό εξοπλισμό για την προστασία του. Είχε προηγηθεί εκπαίδευση από την επιτροπή λοιμώξεων σύμφωνα με τις οδηγίες. «Υπήρχε μια μικρή επιπλέον δυσκολία, λόγω της στολής του προσωπικού, αλλά όλα πήγαν καλά», λέει η κ. Καλανταρίδου.

Η 24χρονη γυναίκα βρισκόταν στην 40ή εβδομάδα κύησης και παρακολουθείτο στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Από την Κυριακή παρουσίασε συμπτώματα γρίπης (πυρετό, βήχα), και ενημέρωσε τον ΕΟΔΥ. Η γυναίκα καθώς και ο σύζυγός της βρέθηκαν θετικοί στον ιό COVID-19 και συστήθηκε να μεταβεί στο «Αττικόν» Νοσοκομείο για την περάτωση του τοκετού, το οποίο έχει οριστεί ως Νοσοκομείο αναφοράς.

Το προσωπικό του Νοσοκομείου ενημερώθηκε για το περιστατικό και τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο αντιμετώπισης εγκύων θετικών στον ιό COVID-19. Η περάτωση του τοκετού κρίθηκε επιβεβλημένο να γίνει με καισαρική τομή λόγω δυσαναλογίας και μακροσωμίας του εμβρύου (βάρος γέννησης νεογνού 4.140 γραμμάρια).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε το Εθνικό Σύστημα Υγείας

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το πλήρως ανακαινισμένο κέντρο υγείας Βάρης, συνομιλώντας με προσωπικό και πολίτες. Η μονάδα ανήκει στα 156 κέντρα που αναβαθμίζονται στοχεύοντας στην αναβάθμιση της πρωτοβάθμιας φροντίδας.
Κυριάκος Μητσοτάκης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Στήριξη εισοδήματος και αύριο παρουσίαση "posokanei"

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Βάρης και τόνισε ότι η βελτίωση του ΕΣΥ είναι προτεραιότητα, αξιοποιώντας πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης. Δήλωσε πως διαρκώς επικοινωνεί με τους πολίτες και θα συνεχίσει έως τις εκλογές.
Κυριάκος Μητσοτάκης πορτραίτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Τεχνολογία και διαφάνεια μεταμορφώνουν κράτος και ΕΣΥ

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην επιτυχία του gov.gr, με 2.257 ψηφιακές υπηρεσίες και πάνω από 9 εκατ. πολίτες να εξυπηρετούνται. Επεσήμανε πως η τεχνολογία φέρνει το κράτος πιο κοντά στον πολίτη και η προσπάθεια συνεχίζεται.
Κυριάκος Μητσοτάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Νέο νοσοκομείο στην Κω και σχέδιο για το παλιό της Ρόδου

Η κυβέρνηση ανέθεσε στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου την εκπόνηση master plan για την αξιοποίηση του παλαιού νοσοκομείου Ρόδου, ενώ εξασφαλίστηκαν 45 εκατ. ευρώ για νέο νοσοκομείο στην Κω, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στη Ρόδο.
Κυριάκος Μητσοτάκης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συζήτηση Μητσοτάκη για το κοινωνικό συμβόλαιο υγείας την Τετάρτη

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει αύριο στις 12:00 στο 6ο Συνέδριο Υγείας του ygeiamou.gr και Πρώτου Θέματος, με θέμα «Το κοινωνικό συμβόλαιο της υγείας: Ο ασθενής στο επίκεντρο», στη Μεγάλη Βρεταννία.