ΓΔ: 2107.43 0.15% Τζίρος: 200.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
λιμάνι Βόλου αεροφωτογραφία
Φωτο: Shutterstock

Νέες καμπάνιες για την προβολή της Μαγνησίας μετά τις φυσικές καταστροφές

Tο κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.

Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων το γραφικό Πήλιο... ολόκληρη η Μαγνησία είναι ένας τόπος που συγκεντρώνει δεκάδες λόγους να τον επισκεφθεί κανείς κι όμως, στον απολογισμό αυτής της χρονιάς τα νούμερα θα σημειώσουν πτώση. Τι δεν πήγε καλά φέτος; Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, στο τέλος του καλοκαιριού ήρθε να προστεθεί ένας ακόμη «πονοκέφαλος»: Οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής προς το τέλος του Αυγούστου, έδωσαν ακόμη ένα «χτύπημα» στην τουριστική κίνηση, το οποίο όπως λένε οι επαγγελματίες του κλάδου έγινε γενικευμένα.

«Πολλές φορές ο τρόπος που μεταδίδεται η πληροφορία και εκείνο που περνάει προς τα έξω προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. Όταν βγαίνουμε και λέμε "ψόφια ψάρια στον Βόλο" πιάνει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά και βλέπει στο Αιγαίο», επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας και μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Έτσι, παρόλο που ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παρουσίασαν μια εξαιρετική άνοδο σε σχέση με πέρσι και οι επιχειρήσεις του κλάδου δούλεψαν πολύ καλά, στο σύνολο η χρονιά θα κλείσει σημειώνοντας πτώση.

Αυτό το κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.

Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι τον χειμώνα, καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις ήταν έτοιμες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες τα Χριστούγεννα αλλά έπρεπε να αλλάξει η εικόνα που είχε δημιουργηθεί στον κόσμο, σύμφωνα με τον κ.Ζαφείρη.

«Εμείς περιμένουμε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μέσω ενός κονδυλίου που έχει προαναγγελθεί για την προβολή της Θεσσαλίας, να προχωρήσουμε σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την περιοχή ενώ στο μεταξύ έχουμε προγραμματίσει και τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας», σημειώνει ο κΖαφείρης.

Το μεγαλύτερο πλήγμα στον τουρισμό δόθηκε με την ακύρωση των συνεδρίων και των σχολικών εκδρομών μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις καταστροφές που σημειώθηκαν. Παρόλο που η Μαγνησία επανήλθε, το κακό είχε ήδη γίνει και τα ταξίδια είχαν ήδη ακυρωθεί.

«Πέρσι τον χειμώνα, παρότι στις γιορτές των Χριστουγέννων οι πληρότητες ήταν πολύ υψηλές, ο χειμερινός τουρισμός συνολικά μειώθηκε κατά τουλάχιστον 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν σε ποσοστό το 70%», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας. Τώρα το επόμενο στοίχημα είναι τα Χριστούγεννα και φυσικά οι εκδρομές και τα συνέδρια που κλείνουν από νωρίς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αεροδρόμιο Κίνας εσωτερικό
ΔΙΕΘΝΗ

Πεκίνο: Αύξηση 34,5% στα ταξίδια ξένων τουριστών ως τις 6 Δεκεμβρίου 2025

Περισσότερα από 20 εκατ. ταξίδια καταγράφηκαν στα σημεία εισόδου-εξόδου του Πεκίνου ως τις 6 Δεκεμβρίου, αριθμός ρεκόρ από το 2020. Το 30% ήταν ξένοι επισκέπτες, με αύξηση 1,1 φορές σε σχέση με το 2024.
Aspropyrgos_logistics park_Goldair Cargo
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το 2026 η Goldair ξεκινά το Θριάσιο Ι, επεκτείνεται σε real estate και ξενοδοχεία

Προχωρά η επένδυση άνω των 20 εκατ. ευρώ στο Θριάσιο Ι και το νέο logistics center στον Ασπρόπυργο, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2027. Αναζητά νέες ευκαιρίες στον ξενοδοχειακό κλάδο και σχεδιάζει να επεκταθεί στην ανάπτυξη ακινήτων.
Δωμάτιο ξενοδοχείου πολυτελείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ένωση Ξενοδόχων: Στρατηγική για βιώσιμη ανάπτυξη των τουριστικών κλινών

Η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών τονίζει την ανάγκη επιστημονικής ανάλυσης του νέου τοπίου στα καταλύματα και σχεδίου για ποιοτικό, βιώσιμο τουρισμό που θα στηρίζει την πόλη και τους κατοίκους της.
The-Dolli-Hotel-Grecotel
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Έξοδος» στο εξωτερικό με νέο ξενοδοχείο και επενδύσεις 1 δισ. για τη Grecotel

Η Grecotel με επενδυτικό πρόγραμμα 1 δισ. έως το 2030, επεκτείνεται σε έξι νέους προορισμούς και προχωρά σε διεθνές άνοιγμα. Η ισχυρή συμβολή στον ελληνικό τουρισμό με 40 resorts και 7.500 εργαζόμενους.
Δωμάτιο ξενοδοχείου πολυτελείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος 3,2% στα καταλύματα και μείωση 1,7% στην εστίαση το τρίτο τρίμηνο

Ο τζίρος στα καταλύματα αυξήθηκε 3,2% το τρίτο τρίμηνο, αγγίζοντας τα 6,60 δισ. ευρώ, ενώ η εστίαση σημείωσε πτώση 1,7%. Μεγαλύτερη άνοδος στη Θεσσαλονίκη, μεγαλύτερη μείωση στη Θήρα για αμφότερους τους κλάδους.