ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Κατάστημα Lidl Ρέντη
Φωτο: Lidl

Lidl Ελλάς: Μειώσεις τιμών σε πάνω από 500 προϊόντα μέσα σε έναν χρόνο

Η Lidl Ελλάς μειώνει μόνιμα τις τιμές σε περισσότερα από 500 προϊόντα, με 60 νέες μειώσεις το τελευταίο διάστημα, ενισχύοντας την αγοραστική δύναμη και στηρίζοντας τα νοικοκυριά.

Η Lidl Ελλάς ανακοίνωσε ότι έχει προχωρήσει σε μειώσεις τιμών σε περισσότερα από 500 προϊόντα το τελευταίο έτος, ενώ διατηρεί σταθερές τιμές σε πάνω από 1.000 είδη.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τις τελευταίες εβδομάδες εφαρμόστηκαν νέες, μόνιμες μειώσεις τιμών σε 60 επιπλέον προϊόντα. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ουσιαστική ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και στη διευκόλυνση των νοικοκυριών.

Παράλληλα, η ψηφιακή εφαρμογή Lidl Plus συνεχίζει να παρέχει αποκλειστικές προσφορές και έξυπνες λύσεις για οικονομικά γεύματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να επωφελούνται περισσότερο στις καθημερινές τους αγορές.

Όπως τόνισε ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, «Στη Lidl Ελλάς, ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας και ανταποκρινόμαστε με πράξεις. Οι μόνιμες μειώσεις τιμών σε βασικά προϊόντα είναι δέσμευση απέναντι στην ελληνική οικογένεια. Θέλουμε να είμαστε δίπλα στους καταναλωτές, προσφέροντας καθημερινά αξία, ποιότητα και σιγουριά. Για εμάς, η τιμή έχει σημασία, αλλά η εμπιστοσύνη έχει ακόμη μεγαλύτερη».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα ανθεκτικά σούπερ μάρκετ, οι «φοβισμένοι» καταναλωτές, τι ψωνίζει κάθε γενιά

Η αγορά των σούπερ μάρκετ δείχνει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, οι καταναλωτές αν και πιεσμένοι ψυχολογικά αυξάνουν τις αγορές τους με σημαντικές διαφοροποιήσεις αναλόγως τη γενιά που ανήκουν.
Martin-Brandenburger-Lidl
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μ. Μπράντενμπουργκερ (Lidl): Σταθεροί κανόνες όχι νέα εμπόδια στο εμπόριο

Ο CEO και πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς τονίζει ότι η αγορά χρειάζεται προβλεψιμότητα, ευέλικτο κανονιστικό πλαίσιο και επενδύσεις στην τεχνολογία ώστε να στηριχθούν μισθοί και τιμές.
Γυναίκα σε εσωτερικό χώρο
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Κινεζική αντίδραση, τα deals που φέρνουν γκρίνιες και η εξαγορά της Κρητικός

Οι κινέζοι αντιδρούν στις δηλώσεις Γκίλφοιλ, ποιοί γκρινιάζουν για τα deals, οι νταήδες και οι φυλακές. η Dimand φτιάχνει κατοικίες με κοινωνικό χαρακτήρα και οι καθυστερήσεις στο deal Μασούτης - Κρητικός.
Σκλαβενίτης Τhe FoodHall
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Η επένδυση στο FoodHall και η επιστροφή της «Σπιτικής Κουζίνας»

Η Σκλαβενίτης μεταμορφώνει το πρώην εργοστάσιο Πίτσος σε ένα πρωτοποριακό FoodHall μι επένδυση 150 εκατ. ευρώ και ετοιμάζει την επιστροφή της «Σπιτικής Κουζίνας» με νέο concept και νέα δυναμική.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ελληνική αγορά χωράει 4 με 6 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Σε νέο γύρο συγκέντρωσης οδεύει η αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς το περιθώριο κέρδους έχει μειωθεί στο 1,65%, το λειτουργικό κόστος έχει εκτιναχθεί κυρίως λόγω των ενοικίων, ενώ η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή μειώνεται διαρκώς.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μέτωπο παραγωγών - καταναλωτών κατά ΥΠΑΝ για την πορεία τιμών νωπών προϊόντων

Φορείς παραγωγών, πωλητών λαϊκών αγορών και ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν ότι η ρύθμιση για την «πορεία διαμόρφωσης τιμών» στα νωπά προϊόντα είναι αόριστη, ανεφάρμοστη και αυξάνει τη γραφειοκρατία.