Με κεντρικό μήνυμα «Τα μαγειρεύουμε για να τα φάμε ή για να τα πετάμε;», ο Γρηγόρης συμμετέχει και φέτος δυναμικά στη Food Saving Action Week 2025 (29 Σεπτεμβρίου – 5 Οκτωβρίου), που πραγματοποιείται με αφορμή την 29η Σεπτεμβρίου – Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τη Σπατάλη Τροφίμων.
Μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της Συμμαχίας για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων, ενώνει τη φωνή του σε μια κοινή προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από ένα πρόβλημα με έντονη κοινωνική και περιβαλλοντική διάσταση.
Πιστός στη στρατηγική του για βιώσιμη ανάπτυξη, ο Γρηγόρης εφαρμόζει διαχρονικά πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται:
- Η δωρεά αδιάθετων μερίδων σε κοινωφελείς οργανισμούς.
- Η διάθεση προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές μέσω της πρωτοβουλίας Happy Hour.
- Η υιοθέτηση πρακτικών για τη μείωση των αποβλήτων στην καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων.
Στο πλαίσιο της φετινής Food Saving Action Week, η εταιρεία ενισχύει τη δράση της μέσα από ψηφιακές καμπάνιες ενημέρωσης για τους καταναλωτές, εκπαιδευτικές δράσεις για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους, αλλά και πρακτικές οδηγίες για τη σωστή αξιοποίηση περισσευούμενων τροφίμων στα κεντρικά γραφεία και τα καταστήματα.
Η σπατάλη τροφίμων αποτελεί σήμερα μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις για τον πλανήτη.
- Στην Ελλάδα, τα απορρίμματα τροφίμων ξεπερνούν τους 2 εκατομμύρια τόνους ετησίως, την ίδια στιγμή που το 11,2% του πληθυσμού αντιμετωπίζει επισιτιστική ανασφάλεια.
- Σε παγκόσμιο επίπεδο, ευθύνεται για το 8%–10% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, εντείνοντας την κλιματική κρίση.
Όπως επισημαίνει η ομάδα του Γρηγόρη: «Η σπατάλη τροφίμων μάς αφορά όλους. Οφείλουμε να αλλάξουμε νοοτροπία και να αναλάβουμε δράση. Γιατί τελικά, τα μαγειρεύουμε για να τα φάμε, όχι για να τα πετάμε».