ΓΔ: 1958.44 -0.61% Τζίρος: 155.77 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:07:33
OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
Ο εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΘ, κ. Αθανάσιος Λιάγκος. Πηγή: ΟΛΘ

Αθ. Λιάγκος: Στόχος του ΟΛΘ η ανάπτυξη προς τη ΝΑ Ευρώπη

Ο εκτελεστικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ τόνισε πως ο έκτος προβλήτας θα δώσει τη δυνατότητα για προσέλκυση πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας, ενώ εκτίμησε ότι θα αναπτυχθεί περαιτέρω η κρουαζιέρα.

Τη θέση του ότι το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι η ανάπτυξή του προς την περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, διατύπωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, μιλώντας από το βήμα του 33ου συνεδρίου που διοργάνωσε σήμερα στη Θεσσαλονίκη το Ινστιτούτο Ναυτιλιακής & Οικονομικής Στρατηγικής «MAREPORT 2023», με συνδιοργανωτή για πέμπτη φορά την IN4 CAPITAL και με βασικό θεματολογικό άξονα το «Smart Shipping, Port &Logistics».

«Το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι η ανάπτυξή του προς την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Θέλουμε να είμαστε ο κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών, πολλαπλών πυλών και και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια και την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης», επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Λιάγκος, προσθέτοντας ότι ο λιμένας της Θεσσαλονίκης αποτελεί το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Ελλάδας σε συμβατικό φορτίο.

Κατά την τοποθέτησή του ο κ. Λιάγκος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην επέκταση του έκτου προβλήτα και στις νέες δυνατότητες που θα προσδώσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για προσέλκυση πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας, ενώ αναφορικά με την κρουαζιέρα, εκτίμησε ότι θα αναπτυχθεί περαιτέρω μελλοντικά. Μεταξύ άλλων, μίλησε και για την σημασία που δίνει το λιμάνι στην πράσινη ανάπτυξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό (smart port).

«Η Θεσσαλονίκη επανέρχεται σε όλους τους τομείς, η πόλη ανεβαίνει επίπεδα, έχει μία θετική αναπτυξιακή δυναμική», επισήμανε στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, επισημαίνοντας ότι «η Θεσσαλονίκη έχει 400% αύξηση στην κρουαζιέρα ενώ 70.000 επιβάτες θα κατεβούν στην πόλη φέτος».

Σημειώνοντας ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ζωή της πόλης, ο κ. Ζέρβας επισήμανε ότι «ο στόχος μας είναι να το αναδείξουμε σαν βασική εμπορική πύλη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης». Αναφορικά με την επέκταση του έκτου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο δήμαρχος της πόλης σημείωσε ότι στη διάρκεια κατασκευής του έργου «θα έρθουν στο οικοσύστημα του λιμανιού ετήσια έσοδα 230 εκατ. ευρώ και 3.300 θέσεις εργασίας κατά την περίοδο κατασκευής του».

Στη στρατηγική γεωγραφική θέση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξής του, αναφέρθηκε η αντιδήμαρχος τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη, ενώ από την πλευρά της η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, σημείωσε «παλέψαμε για να μπει το λιμάνι στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας, το λιμάνι είναι σημαντικός εξαγωγικός κόμβος στα Βαλκάνια. Ο λιμένας είναι ένας γίγαντας που κάποιες φορές κοιμόταν και κάποιες ξυπνούσε, τώρα πλέον έχει ξυπνήσει».

Στη διάρκεια των εργασιών του MAREPORT, οι σύνεδροι θα έχουν τη ευκαιρία να ενημερωθούν -μεταξύ άλλων- για τις ισορροπίες που αλλάζουν από εμπορικής πλευράς, καθώς υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τη σημασία της ψηφιοποίησης σε όλο το φάσμα του λιμανιού, των logistics και της αποφυγής λαθών και ατυχημάτων και την εφαρμογή τεχνολογιών όπως το Internet of Things, το Artificial Intelligence και το machine learning.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Ιβάν Σαββίδης δεν ενέκρινε τη διαχείριση του ΔΣ για το 2024 στον ΟΛΘ

Εκτός διοικητικού συμβουλίου τέθηκε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ κ. Αθανάσιος Λιάγκος. Σπάνιο, βασικός μέτοχος να μην εγκρίνει τη συνολική διαχείριση του ΔΣ της εταιρείας του.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Γιατί οι επενδυτές «ανακαλύπτουν» το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ιστορικές επιδόσεις το 2024, μερισματική απόδοση 6,6% και έγκριση του Master Plan για να προχωρήσουν οι βαλτωμένες επενδύσεις, που θα φέρουν τον ΟΛΘ μπροστά από τα άλλα λιμάνια των Βαλκανίων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στυλιανίδης: Στόχος η Θεσσαλονίκη να καταστεί κύριος λιμένας των Βαλκανίων

Η εφαρμογή του Master Plan για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επικυρώθηκε με Προεδρικό Διάταγμα. Βάσει των όρων της εν λόγω σύμβασης, ο ΟΛΘ υποχρεούται να υλοποιήσει επενδύσεις αξίας 180 εκατ. ευρώ