ΓΔ: 1954.82 -0.79% Τζίρος: 13.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:55:33
Φώτο: Shutterstock

Αποσύρει οριστικά τα πλαστικά μίας χρήσης η Lidl Ελλάς

Τέλος τα πλαστικά μίας χρήσης από τα ράφια των Lidl από 31 Δεκεμβρίου. Η εταιρεία στοχεύει έως το 2025 περαιτέρω μείωση του πλαστικού κατά 20% και τη χρήση 100% ανακυκλώσιμων υλικών στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Η Lidl Ελλάς ανακοίνωσε ότι αποσύρει οριστικά από τα καταστήματά της στις 31.12.2019 τα πλαστικά μίας χρήσης, όπως καλαµάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες. Μέχρι το 2025 η Lidl Ελλάς δεσμεύεται για περαιτέρω μείωση του πλαστικού κατά 20% και τη χρήση 100% ανακυκλώσιμων υλικών στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Τα μέτρα αυτά αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς.

O όμιλος Schwarz, στον οποίο ανήκουν οι αλυσίδες λιανικής Lidl και Kaufland και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις σε διεθνές επίπεδο, αναγνωρίζει και αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί για το περιβάλλον. Με την πρωτοβουλία REset Plastic, έχει αναπτύξει μια ολιστική, διεθνή στρατηγική που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης: την αποφυγή, τον (επανα)σχεδιασμό, την ανακύκλωση, την απομάκρυνση και την έρευνα. Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας.

Τα πεδία δράσης της πρωτοβουλίας REset Plastic είναι τα εξής:

  • REduce / Αποφυγή: Αποφυγή χρήσης πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο
  • REdesign / (Επανα)σχεδιασμός: (Επανα)σχεδιασμός προϊόντων ώστε να είναι ανακυκλώσιμα και να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας
  • REcycle / Ανακύκλωση: Συλλογή, διαλογή, ανακύκλωση και κλείσιμο του κύκλου ζωής των πρώτων υλών
  • REmove / Απομάκρυνση: Υποστήριξη εκστρατειών απομάκρυνσης πλαστικών απορριμμάτων από το περιβάλλον
  • REsearch / Έρευνα: Επενδύσεις στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και ενημέρωση για την ανακύκλωση και την προστασία των φυσικών πόρων.
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της αγοράς, συνεχίζει τις επενδύσεις

Μεγάλο κέντρο logistics στην Ελευσίνα με επένδυση 100 εκατ. και νέα καταστήματα από τη γερμανική αλυσίδα. Για πρώτη φορά δηλώνεται από τη διοίκηση ότι ανέβηκε στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lidl Ελλάς: Επιπρόσθετες παροχές 1 εκατ. ευρώ στους εργαζόμενους

H επιπρόσθετη αυτή υποστήριξη, που θα χορηγηθεί με τη μορφή διατακτικών τροφίμων, στοχεύει στην ενίσχυση της κάλυψης των καθημερινών διατροφικών αναγκών για το διάστημα από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Νοέμβριο.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκληρός ανταγωνισμός με... όλα τα όπλα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ

Οι αλυσίδες «επιδοτούν» τις προσφορές των προμηθευτών τους για να εμφανίσουν χαμηλότερες τιμές. Στα μικρά καταστήματα επικεντρώνεται ο ανταγωνισμός. Διαφημιστικά «χτυπήματα» στα όρια της νομιμότητας.