ΓΔ: 2005.97 2.34% Τζίρος: 341.28 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
DEH_HQ

Σχέδιο ΔΕΗ για μεγάλες εκπτώσεις στους πιο πιστούς καταναλωτές

Εμπορική πολιτική με κλιμακούμενες εκπτώσεις, αλλά και πολλές εκπλήξεις, σχεδιάζει η ΔΕΗ. Αργούν ακόμη οι ανακοινώσεις, καθώς χρειάζεται πρώτα να δοθεί άδεια από τις Βρυξέλλες.

Κλιμακούμενες εκπτώσεις από την ΔΕΗ ανάλογα με την διάρκεια του συμβολαίου που θα υπογράφει ο πελάτης, όπως ακριβώς ισχύει σήμερα στην κινητή τηλεφωνία. Επιβράβευση των συνεπών καταναλωτών, στους οποίους η ΔΕΗ θα επιστρέφει ένα μέρος της έκπτωσης που τους αφαίρεσε, όταν το αρχικό 15%, “κόπηκε” στο 10%, για να πέσει σήμερα στο 5%.

Συνδυασμός των πακέτων αυτών, με δυνατότητα ελέγχου της ενεργειακής κατανάλωσης -αυτό που ονομάζουμε «έξυπνο σπίτι»-, ασφαλιστικές καλύψεις των οικιακών συσκευών, αλλά και παροχή υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής του σπιτιού, από ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς και άλλα επαγγέλματα της οικοδομής, τους οποίους οι καταναλωτές θα επιλέγουν από λίστα συνεργαζόμενων επαγγελματιών, έναντι ενός επιπλέον χαμηλού μηνιαίου κόστους.

Τα παραπάνω είναι μερικά μόνο χαρακτηριστικά παραδείγματα της νέας φιλοσοφίας που θα διέπει τη νέα εμπορική πολιτική της ΔΕΗ, η οποία αναφέρεται μόνο ακροθιγώς στο business plan που παρουσιάστηκε χθες, καθώς πρόκειται να ανακοινωθεί αναλυτικά από την διοίκηση της επιχείρησης το 2020.

Το γεγονός ότι ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, απέφυγε κατά την χθεσινή παρουσίαση του Business Plan της επιχείρησης να αναφερθεί στα παραπάνω πακέτα σχετίζεται και με το γεγονός ότι εκκρεμεί ακόμη η διαπραγμάτευση με τις Βρυξέλλες, ως προς το ρόλο της επιχείρησης στην αγορά ηλεκτρισμού.

Συνδέεται αυτή η στάση αναμονής για τη νέα εμπορική πολιτική της ΔΕΗ, με τη συνεχιζόμενη μείωση του μεριδίου της στην αγορά λιανικής, που από περίπου 70% σήμερα, προβλέπεται να πέσει στα μέσα του 2020, σύμφωνα και με το επιχειρησιακό της πλάνο, στο 60%. Τότε πιθανώς να ξεδιπλωθεί και η νέα επιθετική εμπορική πολιτική της ΔΕΗ, αφού πρώτα θα έχει κλείσει η διαπραγμάτευση με τους θεσμούς, καθώς διαφορετικά η επιχείρηση κινδυνεύει να κατηγορηθεί ότι προσπαθεί να «κλείσει» την αγορά.

Στα βήματα των σύγχρονων ευρωπαϊκών ενεργειακών ομίλων, όπως αυτών σε Ολλανδία, Γερμανία, Βρετανία και Ιταλία, που παρέχουν στην πελατεία τους πλήρη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, από πακέτα ρεύματος και φυσικού αερίου, έως ανακαίνιση του σπιτιού τους ή συντήρηση και αναβάθμιση του οικιακού τους εξοπλισμού, έτσι και η νέα εμπορική πολιτική της ΔΕΗ θα περιλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες, πολλές εκπλήξεις.

Ως προϋπόθεση για τις εκπτώσεις στο ρεύμα, η επιχείρηση θα απαιτεί από τους συνεπείς της πελάτες να «δεθούν» μαζί της με την υπογραφή συμβολαίου ορισμένου χρόνου, όπως κάνουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, σε αντίθεση με σήμερα, που ακόμη και όσοι απολαμβάνουν αυτό το εναπομείναν 5% δεν δεσμεύονται να παραμείνουν σε αυτήν. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το ύψος των εκπτώσεων θα κλιμακώνεται ανάλογα με τη διάρκεια της σύμβασης, για παράδειγμα 10% για όποιον συνάψει 2ετες συμβόλαιο, 15% για όποιον κάνει 3ετές, κ.ό.κ.

Στην πραγματικότητα όμως τα προϊόντα που εξετάζει να λανσάρει από του χρόνου η ΔΕΗ υπερβαίνουν κατά πολύ την παραδοσιακή έννοια των εκπτώσεων, και παραπέμπουν περισσότερο σε αυτό που σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ορίζεται ως «υπηρεσίες για το έξυπνο σπίτι» (smart homes). Αυτές αφορούν σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων, από την συντήρηση του καυστήρα και του θερμοστάτη, έως τον έλεγχο της κατανάλωσης, της χρήσης του διαδικτύου, μέσα από εγκατάσταση έξυπνων μετρητών, και παροχή τεχνολογικών εφαρμογών που χρησιμοποιούνται ήδη στο εξωτερικό.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ilektriko_reuma
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κέρδισε μερίδια η ΔΕΗ στη λιανική ρεύματος, πρώτη η Metlen στην υψηλή τάση

Άνοδος των μεριδίων της ΔΕΗ τον Ιούνιο σε χαμηλή και μέση τάση σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΑΔΜΗΕ. Το Αλουμίνιο Ελλάδος δίνει την πρωτιά στη Metlen στην υψηλή τάση. Με 14% συνολικό μερίδιο οι Ήρων και NRG.
ΔΕΗ blue- φόρτιση
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ blue: Σε τροχιά υλοποίησης σημεία ταχυφόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία

Από κοινού χρηματοδότηση μέσω του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) για ΔΕΗ και PPC blue. Προβλέπονται 28 σημεία ταχυφόρτισης με ελάχιστη ισχύ εξόδου 150 kW το καθένα, καθώς και 32 σημεία ταχυφόρτισης με ελάχιστη ισχύ εξόδου 350 kW έκαστο.
Ευδάπ-Εβηνος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κρίσιμο εξάμηνο για τη λειψυδρία: Το νέο σχέδιο και ο ρόλος ΕΥΔΑΠ και ΔΕΗ

Μοντέλο μεταφοράς και διανομής στα πρότυπα της αγοράς ενέργειας προτείνει για τη διαχείριση του νερού η ΡΑΑΕΥ. Ο κεντρικός ρόλος ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ και τα υδροηλεκτρικά της ΔΕΗ. Υπό μελέτη οι αναγκαίες επενδύσεις 10 δισ. ευρώ.
PPC Trading- ΔΕΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Ενισχύει την παρουσία της στις αγορές ενέργειας με τη θυγατρική PPC Trading

Η νέα, 100% θυγατρική της ΔΕΗ, PPC Trading, θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση δραστηριοτήτων χονδρικής εμπορίας ενέργειας και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου χαρτοφυλακίου ενέργειας της ΔΕΗ.