ΓΔ: 2053.08 -1.14% Τζίρος: 188.96 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φωτο: ΟΠΑΠ

Κορυφαίες διακρίσεις για τον ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022

Βασικός άξονας της στρατηγικής «Fast Forward» που υλοποιεί η εταιρεία, άλλωστε, είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Σημαντική επιβράβευση της πελατοκεντρικής προσέγγισης του ΟΠΑΠ και της προσήλωσής του στο Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελούν έξι διακρίσεις που απέσπασε στα εφετινά Loyalty Awards.

Βασικός άξονας της στρατηγικής «Fast Forward» που υλοποιεί η εταιρεία, άλλωστε, είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Τα βραβεία του ΟΠΑΠ

Ανάμεσα στις διακρίσεις του ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022, τον κορυφαίο θεσμό που αναδεικνύει κάθε χρονιά τις εταιρείες που έχουν θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής τους τον πελάτη, ξεχωρίζουν τα «Platinum» και «Gold» βραβεία στην κατηγορία «Best Use of Analytics» για το έργο «OPAP Safety Net». Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα Machine Learning & AI, το οποίο εντοπίζει πιθανά φαινόμενα εθισμού των παικτών στα τυχερά παιχνίδια. O ΟΠΑΠ χρησιμοποιεί την τεχνολογία AI για να αντιμετωπίσει ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα της αγοράς, διασφαλίζοντας έτσι ένα ασφαλές περιβάλλον για τους πελάτες του.

Η εταιρεία απέσπασε δύο ακόμα βραβεία «Gold» στις κατηγορίες «Best CRM in Industry (Sports, Culture & Entertainment)» και «Best Use of CRM (Online Customer Ecosystem)». O ΟΠΑΠ έχει επενδύσει σε ένα CRM οικοσύστημα, το οποίο παρέχει ολιστική εικόνα των πελατών και αποτελείται από μία σειρά καινοτόμων πρακτικών, όπως Real Time παρακολούθηση της επικοινωνίας, αυτόματη επιλογή του σωστού καναλιού επικοινωνίας, Μachine Learning αλγόριθμοι οι οποίοι προβλέπουν μελλοντικές αποκλίνουσες συμπεριφορές, End-to-End αυτοματοποίηση και προσωποποιημένες προσφορές για κάθε πελάτη.

Τις διακρίσεις του ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022 συμπληρώνουν ένα βραβείo «Silver» και ένα βραβείο «Bronze» στις κατηγορίες «Best Use of Gamification»  και «Best Regional Initiative», αντίστοιχα.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΠΑΠ, McLaren
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Γιορτή στη Λάρισα με showcar της McLaren και νέο τίτλο στην F1

Χιλιάδες φίλοι της Formula 1 πλημμύρισαν την κεντρική πλατεία της Λάρισας για να δουν από κοντά το showcar της McLaren, την ώρα που η ομάδα κατακτούσε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
ΟΠΑΠ Game Time
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Τι Τζέι Σορτς στο ΟΠΑΠ Game Time: Μεγάλη τιμή να παίζω με τον Ναν

Ο Τι Τζέι Σορτς μιλά στο ΟΠΑΠ Game Time για την πρώτη του εμπειρία στο ΟΑΚΑ, τους λόγους που επέλεξε τον Παναθηναϊκό και τη συνεργασία του με τον Κέντρικ Ναν, δηλώνοντας έτοιμος για ένα ασταμάτητο δίδυμο στη Euroleague.
Νέα εποχή Pamestoixima
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Πάνω από 119 εκατ. μοίρασε στους παίκτες το Πάμε Στοίχημα τον Σεπτέμβριο

Περισσότερα από 119 εκατ. ευρώ μοίρασε στους παίκτες το Πάμε Στοίχημα τον Σεπτέμβριο, με τη δημοφιλία του παιχνιδιού να ενισχύεται και μεγάλα κέρδη να καταγράφονται σε όλη τη χώρα.
ΟΠΑΠ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Η F1 ταξιδεύει στη Λάρισα με το showcar της McLaren και τον ΟΠΑΠ

Μετά τη Θεσσαλονίκη και τα Ιωάννινα, το showcar της McLaren F1 Team φτάνει στη Λάρισα την Κυριακή 5 Οκτωβρίου για μια μοναδική εμπειρία Formula 1 στην κεντρική πλατεία, με προσομοιωτές, παιχνίδια και φωτογραφίες, στο πλαίσιο του Roadshow του ΟΠΑΠ και της Allwyn.