ΓΔ: 2065.42 0.18% Τζίρος: 875.58 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
intrakat
Τα γραφεία διοίκησης της Intrakat. Πηγή: Intrakat

Στην Intrakat το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας - Βόλου

Το σημαντικό έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισα- Βόλου , ύψους 42,4 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 36 μήνες και πρόκειται να αναβαθμίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο καθώς και την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Υπεγράφη μεταξύ της Intrakat και της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση του έργου για την κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα - Βόλος με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Λατομείου - ΒΙΠΕ - Βόλος.

Το έργο είναι ύψους 42,4 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ και οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε 36 μήνες ενώ το έργο συγχρηματοδοτείται από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη».

Ο Δημήτρης Κούτρας, αντιπρόεδρος της Intrakat, δήλωσε με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης: «Η Intrakat συνεχίζοντας την δυναμική αναπτυξιακή τροχιά της, διευρύνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των έργων της. Με την υπογραφή του σημαντικού έργου της ηλεκτροκίνησης Λάρισας Βόλου δεσμευόμαστε, σύμφωνα με την πάγια τακτική μας, για την άρτια και εμπρόθεσμη υλοποίηση ενός ακόμα σημαντικού έργου το οποίο θα αναβαθμίσει ποιοτικά τόσο το σιδηροδρομικό δίκτυο όσο και την ασφάλεια, την εξυπηρέτηση και τη ζωή του επιβατικού κοινού και των κατοίκων της περιοχής».

Στη σύμβαση του έργου περιλαμβάνονται: κατασκευή νέας παραλλαγής μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους στο τμήμα από τη Χ.Θ. 49+184 έως τη Χ.Θ. 59+677, πλήρης κατασκευή του Συστήματος Ηλεκτροκίνησης, κατασκευή σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS, κατασκευή της δομημένης καλωδίωσης, ανακαίνιση - τακτοποίηση μέρους των γραμμών και αλλαγών στους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς Χάλκης, Μελίας, Κυψέλης, Αρμενίου και Βελεστίνου καθώς και ανακαίνιση κτιρίων στους Σ.Στ. Χάλκης, Μελίας, Κυψέλης, Αρμενίου, Βελεστίνου, Λατομείου και Βόλου για την κατασκευή τεχνικών δωματίων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΡΓΟΣΕ: Συμφωνία με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ για τη γραμμή Λάρισα - Βόλος

Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 82,89 εκατ. ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες, με στόχο την έναρξη λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής αναβαθμισμένης με ηλεκτροκίνησης το 2025.
Σταθμός Μετρό Αθήνας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 2, κανονικά τα δρομολόγια

Η ΣΤΑΣΥ ανακοίνωσε ότι η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 Ανθούπολη–Ελληνικό αποκαταστάθηκε πλήρως, με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται κανονικά και τη μετακίνηση των επιβατών να διευκολύνεται ξανά.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Με ενεργή τηλεδιοίκηση δεν μπορεί τρένο να βρεθεί σε λάθος γραμμή

Απαντώντας σε ερώτηση της Ε. Λιακούλη, ο Κ. Κυρανάκης τόνισε ότι η τηλεδιοίκηση αποκλείει είσοδο τρένου σε λάθος γραμμή, ενώ η αναστάτωση οφείλεται σε ελλιπή ενημέρωση της Hellenic Train προς τους επιβάτες.
Κωστής Χατζηδάκης χαμογελά
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χατζηδάκης: Το φθινόπωρο 2026 η νέα σιδηροδρομική γραμμή και σύγχρονα τρένα

Ο Κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε ότι το φθινόπωρο του 2026 θα λειτουργήσει η νέα σιδηροδρομική γραμμή με σύγχρονα τρένα. Την ίδια ώρα, σημειώνονται θετικά αποτελέσματα από τις μεταρρυθμίσεις στη Δικαιοσύνη.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Εκπαίδευση μηχανοδηγών στο ETCS με προσομοιωτή για πρώτη φορά

Ξεκίνησε η εκπαίδευση μηχανοδηγών στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS) μέσω προσομοιωτή στον ΟΣΕ Ρέντη, προσθέτοντας νέο επίπεδο ασφάλειας και ικανοποιώντας πάγιο αίτημα των εργαζομένων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διαιτησία επιδιώκει ο ΟΣΕ για να «ξεμπλοκάρει» η υπογειοποίηση στα Σεπόλια

Ο ΟΣΕ προτείνει διαιτησία για τη διαφορά των 8,5 εκατ. ευρώ, καθώς το έργο υπογειοποίησης στα Σεπόλια κινδυνεύει με νέο εκτροχιασμό από κόστος, καθυστερήσεις και τεχνικά εμπόδια.