ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Shutterstock

Επιστρέφει με νέο σούπερ μάρκετ ο Χ. Αρβανιτίδης

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Μετά την πώληση της αλυσίδας με τα 131 καταστήματα στην Β. Ελλάδα, ο Χ. Αρβανιτίδης λειτούργησε το πρώτο κατάστημα Green Markets και προβλέπει «δυναμικά εξελισσόμενη πορεία».

Επανείσοδο στην οργανωμένη λιανική κάνει ο επιχειρηματίας Χαρίλαος Αρβανιτίδης, ο οποίος διεκδικεί εκ νέου μερίδιο από την πίτα της κατανάλωσης των νοικοκυριών της βορείου Ελλάδος.

Τέσσερα χρόνια μετά την πώληση του δικτύου των περίπου 131 σημείων της αλυσίδας Αρβανιτίδης – που δραστηριοποιείτο κυρίως στην Βόρεια Ελλάδα με σημαντικότερη παρουσία σε Θεσσαλονίκη (50 σημεία), σε Χαλκιδική, Πιερία, Πέλλα και Ημαθία- πέρυσι τον Μάρτιο ξεκίνησε την λειτουργία του στο Λιτόχωρο Πιερίας ένα νέο σούπερ μάρκετ με την ονομασία Green Market.

Το come back του Αρβανιτίδη στην λιανική τροφίμων και ποτών, στους εννέα μήνες που δραστηριοποιήθηκε την περσινή χρονιά, απέδωσε τζίρο της τάξεως του μισού εκατομμυρίου, με βάση τα στοιχεία του ισολογισμού που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα.

Η νέα δραστηριότητα στο κλάδο των σούπερ μάρκετ πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας «Ελληνικά Τρόφιμα Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία» και με το διακριτικό τίτλο «GREEN MARKETS». Με βάση τα στοιχεία που έχουν δημοσιευθεί στο ΓΕΜΗ, στην πρώτη χρήση της εταιρείας το αποτέλεσµα προ φόρων υπήρξε κερδοφόρο, ήτοι προέκυψαν κέρδη ύψους 8.454,28 ευρώ.

Σε ο,τι αφορά στις προοπτικές για τα επόμενα χρόνια, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας στην οικονομική έκθεση «προβλέπεται δυναμικά εξελισσόμενη πορεία», ενώ σύμφωνα με πληροφορίες από τοπικά μέσα της Θεσσαλίας, ήδη οι σχεδιασμοί περιλαμβάνουν την δημιουργία τριών νέων καταστημάτων στην Λάρισα.

Υπενθυμίζεται ότι το 2014 περί τα 140 καταστήματα της αλυσίδας πέρασαν στον έλεγχο της Αφοί Καρυπίδη. Κατόπιν η πλευρά Καρυπίδη προχώρησε σε συνεργασία franchise με την Μαρινόπουλος, η οποία τον Φεβρουάριο του 2016 λύθηκε από κοινού εξαιτίας της αναδιάρθρωσης της Μαρινόπουλος. Μετά το ναυάγιο της συμφωνίας, η Καρυπίδης υπάχθηκε στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα με σκοπό την εξεύρεσης λύσης όσον αφορά τις οφειλές της προηγούμενης εταιρείας.

Στη συνέχεια προέκυψε έντονο ενδιαφέρον για εξαγορά από την «Market In», αλλά δεν ολοκληρώθηκε παρότι οι εμπλεκόμενες πλευρές είχαν έρθει πολύ κοντά. Στο πέρασμα του χρόνου η Market In πήρε καταστήματα που παλαιότερα λειτουργούσε η εταιρεία Αφοί Καρυπίδη προχωρώντας σε απευθείας σύναψη μισθωτηρίων συμβολαίων με τους ιδιοκτήτες των ακινήτων και σε διαφορετικό χρόνο για το καθένα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αγορά Γιουβού Κίνα
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα-Γιουγού: Ρεκόρ εξωτερικού εμπορίου στο δεκάμηνο Ιαν-Οκτ 2025

Η Γίγου, γνωστή ως "παγκόσμιο σούπερ μάρκετ", σημείωσε ρεκόρ εξαγωγών και εισαγωγών 701,19 δισ. γιουάν το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 700 δισ., με αύξηση 32% σε 230 αγορές.
Καλάθι τροφίμων πληθωρισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΕΛΚΑ: Πληθωρισμός 1,75% στα σούπερ μάρκετ τον Νοέμβριο 2025

Ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκε τον Νοέμβριο κατά 1,75% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ παρέμεινε σχεδόν σταθερός σε σχέση με τον Οκτώβριο. Σημαντικές μειώσεις εμφάνισαν φρούτα, λαχανικά και απορρυπαντικά, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ μάρκετ: Πάνω από 13 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2024

Το 2024 οι πωλήσεις σούπερ μάρκετ έφτασαν τα 13,06 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 4,38% σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ». Ο κλάδος παρουσίασε θετική κερδοφορία παρά τις πιέσεις κόστους.
Wolt Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Το Wolt Market επανασυστήνεται ως ένα πλήρες ψηφιακό σούπερ μάρκετ

Η νέα πράσινη ταυτότητα του Wolt Market σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα εποχή, ενώ εκφράζει φρεσκάδα, ποιότητα και βιωσιμότητα, σηματοδοτώντας τη μετάβαση στο «ποιοτικό supermarket experience».