ΓΔ: 2107.43 0.15% Τζίρος: 200.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
καλλυντικά
Φώτο: Pixabay

Dust + Cream: Ένα ελληνικό σήμα στην αγορά καλλυντικών

Η Dust + Cream διαθέτει από το 2000 παραγωγική μονάδα και επενδύει στην λιανική, με έμφαση στο δικό της εμπορικό σήμα. Στο δίκτυό της περιλαμβάνονται σήμερα 76 καταστήματα και σύντομα θα προσθέσει άλλο ένα στην Αθήνα.

Με στόχευση στις χώρες των Βαλκανίων, η ελληνική εταιρεία μακιγιάζ και καλλυντικών Dust + Cream, με έδρα την Θεσσαλονίκη, διευρύνει το δίκτυο καταστημάτων της και εμπλουτίζει το προϊόντικό της μίγμα ώστε να απαντήσει στις απαιτήσεις της νέας γενιάς καταναλωτών.

Διαθέτοντας την δική της παραγωγική μονάδα σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην Βόρεια Ελλάδα ήδη από το 2000, η εταιρεία επενδύει στην λιανική, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο δικό της εμπορικό σήμα. Ήδη στο δίκτυό της περιλαμβάνονται σήμερα 76 καταστήματα, εταιρικά και franchise, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου καταστήματος που λειτούργησε πριν λίγες εβδομάδες στην Λεμεσό της Κύπρου, ενώ πριν τη λήξη του έτους αναμένεται να προσθέσει άλλο ένα στην Αθήνα.

Περαιτέρω, εκτιμώντας ότι έχει καλύψει τις ανάγκες των μεγάλων αστικών κέντρων, η Dust + Cream σχεδιάζει το άνοιγμα νέων σημείων το 2020 σε επιλεγμένες μικρότερες πόλεις, όπως η Άρτα και η Λαμία, όπου διαπιστώνεται ενδιαφέρον. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού της καταστήματος ώστε να συμβαδίζει με την γκάμα των προϊόντων που η αλυσίδα διαθέτει στα φυσικά καταστήματα αλλά και να εξυπηρετεί τους καταναλωτές εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων. 

Με την υποστήριξη του δικτύου της Endeavor, η εταιρεία εστιάζει στην προσέλκυση ταλαντούχων στελεχών που θα συνδράμουν στην εδραίωση της στην αγορά, προωθώντας τα προϊόντα μακιγιάζ με την επωνυμία της κι απευθυνόμενη κυρίως σε ηλικίες 18-35 ετών. Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις της, προσδοκά σε ρυθμούς ανάπτυξης περί του 10% για φέτος μετά την αλματώδη αύξηση κατά 30% που παρατηρήθηκε τα προηγούμενα χρόνια χάριν στην εκτενή επέκταση του δικτύου της. 

Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 600 άτομα, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού της μητρικής Creamteam, ενώ η μέση δαπάνη ανά πελάτη στα καταστήματά της ανέρχεται σε 11 ευρώ. Μέσα από product placements αλλά και χορηγίες (στην πρόσφατη Εβδομάδα Μόδας Athens Xclusive, καθώς και στην εκπομπή Greece’s Next Top Model), η Dust + Cream διαβλέπει σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης απαντώντας στις ανάγκες μίας μερίδας νεαρών καταναλωτών που αναζητά προϊόντα που συνδυάζουν την ποιότητα με την προσιτή τιμή. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κώστας Σπυρόπουλος Estee Lauder Hellas
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο μετασχηματισμός που «ομόρφυνε» την Estee Lauder με αύξηση κερδών και τζίρου

Πως η The Estée Lauder Companies Balkans, υπό τον Κώστα Σπυρόπουλο, καταγράφει ανάπτυξη και κερδοφορία, επενδύοντας σε καινοτομία, omnichannel στρατηγική και ανθρώπινο δυναμικό σε μια απαιτητική αγορά.
Εκδήλωση Ελληνών επιχειρηματιών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δυναμική για ελληνικές εξαγωγές και συνεργασίες από την αποστολή στο Κάιρο

Η επιχειρηματική αποστολή στο Κάιρο ανέδειξε σημαντικές ευκαιρίες για ελληνικές εξαγωγές και επενδύσεις, με 180 B2B συναντήσεις και ισχυρό ενδιαφέρον σε τρόφιμα, φάρμακα, ενέργεια, τεχνολογία και κατασκευές.