ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζει σε σταθμό φόρτισης έξω από σύγχρονο κτίριο.

Συνεργασία ΔΕΗ και Elinoil για σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, η ΔΕΗ θα αναλάβει να τοποθετήσει φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων σε αντίστοιχα πρατήρια του δικτύου της ΕΛΙΝΟΙΛ, τμηματικά και ανά επιμέρους φάσεις. 

Με σκοπό την επέκταση των δραστηριοτήτων στην παροχή υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης η ΔΕΗ Α.Ε. και η ΕΛΙΝΟΙΛ Α.Ε. προχώρησαν στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας (MοU). 

Σύμφωνα με το MoU, τα δύο μέρη πρόκειται να διερευνήσουν τα σημεία του δικτύου πρατηρίων της ΕΛΙΝΟΙΛ πανελλαδικά, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη στάθμευση και φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, δεσμεύονται για την από κοινού προώθηση των υπηρεσιών της ηλεκτροκίνησης και δηλώνουν αμοιβαία πρόθεση για περαιτέρω συνέργειες που μπορεί να προκύψουν από την μεταξύ τους συνεργασία. 

Στο πλαίσιο αυτό, η ΔΕΗ θα αναλάβει να τοποθετήσει φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων σε αντίστοιχα πρατήρια του δικτύου της ΕΛΙΝΟΙΛ, τμηματικά και ανά επιμέρους φάσεις. 

Ο Αλέξανδρος Πατεράκης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, δήλωσε σχετικά: «Η  ΔΕΗ φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με την ανάπτυξη του μεγαλύτερου δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα. Η εγκατάσταση και τοποθέτηση δημόσιων φορτιστών από τη ΔΕΗ προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, γεγονός που καταδεικνύει και επιβεβαιώνει ακόμη πιο δυναμικά την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για την τοποθέτηση 1.000 σταθμών φόρτισης πανελλαδικά στα επόμενα 2-3 χρόνια και 10.000 σταθμών φόρτισης μεσοπρόθεσμα. Με την ΕΛΙΝΟΙΛ θα προχωρήσουμε από κοινού στον σχεδιασμό και την ανάληψη δράσεων για την προώθηση και διεύρυνση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας, και ειδικά στα Νησιά όπου έχουν σημαντική παρουσία οι σταθμοί ανεφοδιασμού της ΕΛΙΝΟΙΛ. Αποτελεί άλλωστε καθήκον για τη ΔΕΗ να οδηγήσει τις εξελίξεις και να διασφαλίσει τις προϋποθέσεις για ένα βιώσιμο μέλλον, προς όφελος των επόμενων γενεών».

Ο Ιωάννης Αληγιζάκης, διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΙΝΟΙΛ, δήλωσε σχετικά: «Το ενεργειακό τοπίο αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς στη χώρα μας. Η ΕΛΙΝΟΙΛ προχωράει με συνέπεια τον σχεδιασμό, που θα της επιτρέψει την έγκαιρη προσαρμογή της στις απαιτήσεις της ενεργειακής αγοράς του 2030. Σήμερα, υλοποιούμε το πρόγραμμα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυό μας. Προχωράμε μαζί με τον μεγαλύτερο πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας, τη ΔΕΗ, που ήδη αναπτύσσει έναν ευρύτατο σχεδιασμό με σημαντικές συνεργασίες για την δημιουργία του μεγαλύτερου δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκίνητων στην χώρα μας, σε ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πλάνο που προβλέπει την τοποθέτηση φορτιστών στο δίκτυο της ΕΛΙΝΟΙΛ πανελλαδικά με στόχο να καλυφθούν οι σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή. Στόχος του Ενεργειακού Σχεδιασμού της Ελλάδος είναι ένα βιώσιμο μοντέλο μεταφορών. Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί κομβικό σημείο για την επίτευξη του στόχου αυτού. Παραμένουμε σταθεροί σύμμαχοι σε αυτή την προσπάθεια αναλαμβάνοντας δεσμεύσεις και υλοποιώντας επενδύσεις που θα διευκολύνουν την μετάβαση σε μια νέα εποχή για τις μεταφορές».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Γεώργιος Στάσσης-ΔΕΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΔΕΗ αποχαιρετά τον λιγνίτη το 2026 και επενδύει 10,1 δισ. έως το 2028

Το 2026 κλείνουν οι τελευταίες λιγνιτικές μονάδας και η Πτολεμαϊδα 5 μετατρέπεται σε μονάδα αερίου. Επενδύσεις 10,1 δισ. σε ΑΠΕ, αποθήκευση, τηλεπικοινωνίες και τεχνητή νοημοσύνη, ενίσχυση παρουσίας στα Βαλκάνια μέχρι το 2028.
Βάνες φυσικού αερίου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

"Ομηροι" του φυσικού αερίου μέχρι να ωριμάσουν οι ΑΕΠ καταναλωτές και επιχειρήσεις

Καθυστερήσεις και ασάφειες στο ρυθμιστικό πλαίσιο τροχοπέδη για την ανάπτυξη των ΑΠΕ καθιστούν αναγκαία «γέφυρα» προς την ενεργειακή μετάβαση το φυσικό αέριο. Οι συνέπειες είναι υψηλότερο κόστος και αργή απανθρακοποίηση.