ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: ΟΛΘ

Στην απόκτηση δύο νέων γερανογεφυρών προχώρησε η ΟΛΘ

Η απόκτηση του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού από την ΟΛΘ, θα έχει την δυνατότητα της απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων κύριων γραμμών, ενώ κατέβαλε άνω των 15,6 εκατ.

Την προμήθεια δύο νέων ειδικά σχεδιασμένων γερανογεφυρών ανακοίνωσε η ΟΛΘ για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με σκοπό την περαιτέρω αύξηση του ανταγωνιστικού της γεωγραφικού πλεονεκτήματος για συνδυασμένες μεταφορές προς και από την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι με την απόκτηση του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού η ΟΛΘ Α.Ε. θα έχει την δυνατότητα της απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων κύριων γραμμών παρέχοντας αξιόπιστες, σύγχρονες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες.

Η προμήθεια των δύο  γερανογεφυρών (Ship To Shore Cranes), συνολικής αξίας 15.675.000€, με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 65 τόνων και 50 τόνων σε διπλή και σε μονή φόρτωση αντίστοιχα, από μία εκ των μεγαλύτερων εταιρειών κατασκευής και παράδοσης λιμενικού εξοπλισμού παγκοσμίως, αποτελεί μέρος των Υποχρεωτικών Επενδύσεων που έχει αναλάβει η ΟΛΘ  Α.Ε. βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο.

Ο νέος εξοπλισμός παρέχει τη δυνατότητα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης να εξυπηρετεί απευθείας πλοία κύριων γραμμών, χωρητικότητας άνω των 10.000 TEUs (New Panamax) και αναμένεται να παραδοθεί σε πλήρη λειτουργική και επιχειρησιακή ετοιμότητα στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα εντός του 1ου τριμήνου του 2022. Με τον νέο εξοπλισμό, αναβαθμίζεται ουσιαστικά το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και βελτιώνεται σημαντικά η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών του λιμένα της Θεσσαλονίκης.

Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε. Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε σχετικά: «Η υλοποίηση του προγράμματος αναβάθμισης εξοπλισμού αποτελεί μέρος του συνολικού επενδυτικού προγράμματος της ΟΛΘ  Α.Ε. και δρομολογείται με απόλυτη συνέπεια και γρήγορους ρυθμούς ώστε το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης να είναι πρωταγωνιστής στην ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών από και προς την Νοτιοανατολική Ευρώπη προσελκύοντας πλοία κύριων γραμμών. Υπηρετούμε ευλαβικά το τρίπτυχο καινοτομία, ασφάλεια και ανάπτυξη για τους πελάτες μας και την ευρύτερη περιοχή ευθύνης μας».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος - Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής της ΟΛΘ Α.Ε. Franco Nicola Cupolo, δήλωσε σχετικά: «Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με την προμήθεια των δύο νέων τεχνολογικά εξελιγμένων γερανογεφυρών περνάει σε νέα εποχή. Ο νέος εξοπλισμός βελτιστοποιεί το επίπεδο εξυπηρέτησης της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, διπλασιάζει την παραγωγική δυνατότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και βελτιώνει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα του λιμένα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Ιβάν Σαββίδης δεν ενέκρινε τη διαχείριση του ΔΣ για το 2024 στον ΟΛΘ

Εκτός διοικητικού συμβουλίου τέθηκε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ κ. Αθανάσιος Λιάγκος. Σπάνιο, βασικός μέτοχος να μην εγκρίνει τη συνολική διαχείριση του ΔΣ της εταιρείας του.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Γιατί οι επενδυτές «ανακαλύπτουν» το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ιστορικές επιδόσεις το 2024, μερισματική απόδοση 6,6% και έγκριση του Master Plan για να προχωρήσουν οι βαλτωμένες επενδύσεις, που θα φέρουν τον ΟΛΘ μπροστά από τα άλλα λιμάνια των Βαλκανίων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στυλιανίδης: Στόχος η Θεσσαλονίκη να καταστεί κύριος λιμένας των Βαλκανίων

Η εφαρμογή του Master Plan για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επικυρώθηκε με Προεδρικό Διάταγμα. Βάσει των όρων της εν λόγω σύμβασης, ο ΟΛΘ υποχρεούται να υλοποιήσει επενδύσεις αξίας 180 εκατ. ευρώ