ΓΔ: 2087.17 -1.09% Τζίρος: 253.70 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04

Η MILK υπογράφει τη νέα ταυτότητα των ΑΤΜ της Alpha Bank

To νέο σύστημα διευκολύνει τον άμεσο εντοπισμό των ΑΤΜ από Έλληνες και ξενόγλωσσους, εξασφαλίζει την ομοιογένεια και τη λειτουργικότητά τους και συμβάλλει στη δημιουργία μιας πιο φιλικής και σύγχρονης εικόνας για την τράπεζα. 

Η MILK Branding Professionals, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της Alpha Bank και την εταιρεία βιομηχανικού σχεδιασμού Ingenno Design, μελέτησε και ανέπτυξε ένα νέο σύστημα ταυτότητας των σημείων αυτόματων ταμειακών συναλλαγών (ΑΤΜ) της Τράπεζας. 

 

To νέο σύστημα διευκολύνει τον άμεσο εντοπισμό των ΑΤΜ από Έλληνες και ξενόγλωσσους, εξασφαλίζει την ομοιογένεια και τη λειτουργικότητά τους και συμβάλλει στη δημιουργία μιας πιο φιλικής και σύγχρονης εικόνας για την Τράπεζα. Η πολύμηνη σχεδιαστική μελέτη ενοποίησε τους  διαφορετικούς τύπους σημείων εξυπηρέτησης και μηχανημάτων και κατέληξε σε ένα εξαιρετικά ομοιογενές, λειτουργικό και  εφαρμόσιμο αποτέλεσμα, το οποίο αποτελεί ήδη πραγματικότητα για μεγάλο μέρος του δικτύου της Αlpha Bank. 

 

«Η νέα ταυτότητα των ΑΤΜ της Alpha Bank συμβάλλει στην αναβαθμισμένη τραπεζική εμπειρία που παρέχουμε στους Πελάτες μας, κάνοντας την εξυπηρέτησή τους πιο ευχάριστη και λειτουργική, πάντα με γνώμονα το ανασχεδιασμένο πελατοκεντρικό μοντέλο της Τράπεζας», δήλωσε η Τατιάνα Γιέμελου, Υπεύθυνη Merchandising της Διεύθυνσης Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της Alpha Bank.

 

Από την πλευρά της ΜΙLK, την ευθύνη του έργου είχε η Ειρήνη Πάτση, Brand Development Director: «Είμαστε περήφανοι που μαζί με τους ανθρώπους της Alpha Bank ολοκληρώσαμε ένα τόσο απαιτητικό έργο, το οποίο φέρνει άμεσα θετικά αποτελέσματα για την Τράπεζα. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη».


 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΤΜ Τράπεζα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τράπεζες: Κίνδυνος απαξίωσης του δικτύου ΑΤΜ μετά την κυβερνητική παρέμβαση

Μεγάλες οι παρενέργειες της κρατικής παρέμβασης στις τράπεζες: στρέβλωση ανταγωνισμού, αύξηση κόστους χρήματος, παράθυρο σε ξένες τράπεζες να έχουν δωρεάν πρόσβαση στα ΑΤΜ των εγχώριων τραπεζών. Κίνδυνος δραστικής μείωσης των ΑΤΜ τα επόμενα χρόνια.