Με νέα καταστήματα κάνει σήμερα το ντεμπούτο της η Enerwave - η «μετενσάρκωση» της Elpedison. Το νέο όνομα της εταιρείας ανακοινώθηκε χθες από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Helleniq Energy, Ανδρέα Σιάμισιη, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης για την αποκάλυψη του νέου brand.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από σήμερα ανοίγουν τις πόρτες τους τρία νέα καταστήματα της Enerwave: δύο στην Αττική (Κηφισιά και Γλυφάδα) και ένα στη Θεσσαλονίκη.
Επιπλέον, στο προσεχές διάστημα αναμένεται η καμπάνια για το νέο brand, ενώ προς τα τέλη του μήνα θα κυκλοφορήσουν τα νέα προϊόντα.
Ένα χρόνο νωρίτερα το στρατηγικό πρόγραμμα της Helleniq Energy
Η Helleniq Energy, η μεγαλύτερη καθετοποιημένη ενεργειακή εταιρεία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, έχει διανύσει τα τελευταία τέσσερα χρόνια μια δυναμική πορεία μετασχηματισμού, ενισχύοντας την εξωστρέφειά της.
Μάλιστα, περίπου το 40% των συγκρίσιμων EBITDA προέρχεται από το εξωτερικό, η εταιρεία αντιπροσωπεύει το 12% των ελληνικών εξαγωγών και έχει επενδύσεις άνω του 1,5 δισ. ευρώ στο εξωτερικό υφιστάμενες και σε εξέλιξη. Η συνεισφορά της στο ΑΕΠ της χώρας φτάνει περίπου το 1,02%.
Μετά την ολοκλήρωση του στρατηγικού προγράμματος Vision 2025, η Helleniq Energy έχει βελτιώσει κατά 40% τη λειτουργική της κερδοφορία, ενώ την περίοδο 2022-2023 προχώρησε σε σημαντικές καταβολές μερισμάτων ύψους 0,9 δισ. ευρώ.
Η νέα εποχή της Elpedison
Υπενθυμίζεται ότι η εξαγορά της Elpedison από τη Helleniq Energy ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2025, με την τελευταία να αποκτά το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Elpedison B.V., δηλαδή το υπόλοιπο 50% που κατείχε η Edison International Shareholdings S.p.A.. Το τίμημα ανήλθε σε περίπου 164 εκατ. ευρώ.
Η εξαγορά εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο Vision 2025 της Helleniq Energy, το οποίο ολοκληρώθηκε έναν χρόνο νωρίτερα από τον αρχικό σχεδιασμό.
«Η νέα ονομασία συμβολίζει τα κύματα ενέργειας που θα παραδώσουμε στους πελάτες μας, με μεγάλο σεβασμό και στόχο να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους. Είναι ένα όνομα που αντιπροσωπεύει τη νέα εποχή στην ηλεκτρική ενέργεια και το φυσικό αέριο», σημείωσε ο κ. Σιάμισιης.
«Ήταν δύο δύσκολα χρόνια για την Elpedison. Οι αλλαγές δεν είναι εύκολες και συχνά αφήνουν αποτύπωμα στην ανθρώπινη συμπεριφορά. Είμαι σίγουρος ότι η επόμενη μέρα θα είναι καλύτερη – τόσο για την οικονομία όσο και για την ενεργειακή αγορά», πρόσθεσε.
Αναφερόμενος στις τιμές ηλεκτρικού ρεύματος, τόνισε ότι «δύσκολα θα δούμε δραματικές μειώσεις τα επόμενα χρόνια. Όσο περισσότερες ΑΠΕ εντάσσουμε, τόσο αυξάνεται και η ανάγκη για φυσικό αέριο».
Οι στόχοι της νέας εταιρείας
Οι στόχοι της Enerwave περιλαμβάνουν διπλασιασμό όλων των βασικών μεγεθών τόσο στην εγκατεστημένη ισχύ ΑΠΕ, όσο και στα μερίδια αγοράς σε ηλεκτρική ενέργεια και φυσικό αέριο.
Παράλληλα, δίνεται έμφαση στην ενίσχυση της εξωστρέφειας, με τη Ρουμανία να ξεχωρίζει ως μία από τις πρώτες αγορές-στόχους.
«Θέλουμε να διπλασιάσουμε την εγκατεστημένη ισχύ και τα μερίδια αγοράς, να αναπτυχθούμε διεθνώς και η Ρουμανία είναι ίσως η χώρα στην οποία έχουμε ήδη επενδύσει περισσότερο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σιάμισιης.
«Πρόκειται για ένα ορόσημο που σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα εποχή, με νέα εικόνα, νέα στρατηγική και ισχυρή στήριξη από τη Helleniq Energy. Αφήνουμε πίσω μας την παλιά κουλτούρα και προχωρούμε σε κάτι καινούργιο», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Helleniq Energy, Σπήλιος Λιβανός.
«Η νέα Elpedison καλείται να διαδραματίσει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ενεργειακή αγορά», συνέχισε.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Enerwave, Γιώργος Μίχος, ανέφερε: «Θα δούμε πολλά και διαφορετικά. Θα συνεχίσουμε με τις ίδιες αρχές, αλλά πιο συντεταγμένα και πιο γρήγορα, ενισχύοντας τη θέση μας στην αγορά. Θέλουμε να έρθουμε πιο κοντά στους πελάτες μας και αυτοί σε εμάς.
Διαθέτουμε πάνω από 1.000 πρατήρια σε όλη την επικράτεια, όπου μπορούμε να αναπτύξουμε συνέργειες. Ο πελάτης της ΕΚΟ και της Elpedison είναι τελικά πελάτης της Helleniq Energy.
Θα προσφέρουμε ανταγωνιστικά προϊόντα, ανάλογα με τις ανάγκες και το προφίλ κάθε πελάτη, χτίζοντας μια σχέση εμπιστοσύνης.
Στους μεγαλύτερους πελάτες μας διαθέτουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο και θα επικεντρωθούμε σε λύσεις εξοικονόμησης και φυσικού αερίου».
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο δεύτερος βασικός πυλώνας δραστηριότητας είναι η χονδρική και το trading, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
«Προχωρούμε σε πλήρη αναβάθμιση του εργοστασίου στη Θίσβη Βοιωτίας. Το FSRU στη Θεσσαλονίκη θα αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη νέα Elpedison και θα συμβάλει στην προσπάθεια της χώρας να καταστεί ενεργειακός κόμβος», συνέχισε.