ΓΔ: 2011.41 -1.32% Τζίρος: 234.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:05
Ράφια σούπερ μάρκετ
Φωτογραφία Shutterstock

Ανοδική πορεία για τα OK! Anytime Markets το 2024, ενίσχυση στα καθαρά κέρδη

Η αλυσίδα convenience stores ενισχύει τη θέση της στον ανταγωνιστικό κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου, καταγράφοντας σημαντική οικονομική πρόοδο.

Θετικά πρόσημα καταγράφουν οι επιδόσεις της OK! Anytime Markets για το 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή ανοδική της πορεία στον χώρο του convinience stores, ένα κομμάτι του οργανωμένου λιανεμπορίου για το οποίο ερίζουν όλοι οι μεγάλοι του κλάδου και το οποίο όπως αποδεικνύουν και τα νούμερα μαζί με τα υπερ-market έχει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη. 

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν στο ΓΕΜΗ, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας έφτασε τα 80,52 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 7,7% σε σχέση με το 2023, όπου είχε διαμορφωθεί στα 74,74 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, τα μικτά κέρδη ακολούθησαν ανοδική τροχιά, αγγίζοντας τα 15,47 εκατ. ευρώ, έναντι 14,43 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά - αύξηση 7,2%.

Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η βελτίωση στα κέρδη προ φόρων, τα οποία ενισχύθηκαν 28%, φτάνοντας το 1,38 εκατ. ευρώ από 1,08 εκατ. ευρώ το 2023. Τα καθαρά κέρδη, μετά την αφαίρεση των φόρων, παρουσίασαν μεγάλη αύξηση σχεδόν διπλασιάστηκαν και έφτασαν τα στα 960.405,79 ευρώ από 638.647,85 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Ωστόσο παρά την καλή εικόνα των οικονομικών καταστάσεων αναφέρεται η γνώμη με επιφύλαξη του ορκωτού ελεγκτή, όπου αφορά την αποτίμηση συμμετοχών θυγατρικών ύψους 3,4 εκατ. ευρώ, την ανεπαρκή απομείωση επισφαλών απαιτήσεων ύψους 3,2 εκατ. και την απουσία πρόβλεψης για αποζημιώσεις εξόδου προσωπικού. 

Η αναπτυξιακή δυναμική της εταιρείας στηρίζεται σε ένα ευρύ δίκτυο 151 καταστημάτων με τις επωνυμίες OK! Anytime Markets και OK! Grocery. Μέσω αυτού του δικτύου, και σε συνεργασία με τους στρατηγικούς της εταίρους, απασχολούνται πάνω από 600 εργαζόμενοι.

Η διοίκηση της OK! Anytime Markets δηλώνει προσηλωμένη στην ενίσχυση της οικονομικής θέσης της επιχείρησης. Βασικός στόχος για το 2025 είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας, με έμφαση στη διατήρηση της αναπτυξιακής τροχιάς και τη συνεχή ενίσχυση της καθαρής θέσης της εταιρείας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χωρίς βασικά προϊόντα διατροφής η λίστα με τις μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ

Απογοητευμένοι οι καταναλωτές διαπιστώνουν ότι βασικά αγαθά όπως ελαιόλαδο, φρούτα, λαχανικά και κρέας απουσιάζουν από τη λίστα των 2.000 προϊόντων με μειωμένη τιμή στα σούπερ μάρκετ. Στους 1.356 οι κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας.
AB Eshop
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δέκα χρόνια δίπλα στους καταναλωτές το ΑΒ Eshop

Από το 2015 με το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος ως AB Click2Shop, μέχρι σήμερα, το AB Eshop έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και αξιόπιστα ηλεκτρονικά supermarkets της χώρας.
Euronext, Ευρωπαϊκά Χρηματιστήριο
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η Black Friday των σούπερ μάρκετ, flash boys έξω (Euronext) - βραδύποδες μέσα

Τί είπε ο Κ. Μητσοτάκης για την ενεργειακή θέση της χώρας, η Black Friday των σούπερ μάρκετ και τα ψιλά γράμματα, ταχύτητα αστραπής για τους ξένους (Euronext) - ακινησία για τους ντόπιους και τα κίνητρα που ζήτησε ο Γ. Κοντόπουλος.
Ο Κορκίδης στο βήμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κορκίδης: Θετικό βήμα οι μειώσεις τιμών, αλλά η ακρίβεια παραμένει

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, χαρακτήρισε θετική την πρωτοβουλία για μείωση τιμών στα σούπερ μάρκετ, ζητώντας διαρκή έλεγχο και απλοποίηση τιμολόγησης για ουσιαστικό όφελος των καταναλωτών.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ένωση Σούπερ Μάρκετ: Τι ισχύει με τα 2.000 προϊόντα με μειωμένη τιμή

Οι κωδικοί που συμπεριλαμβάνονται στην πρωτοβουλία και οι οποίοι θα έχουν μειωμένη τιμή, θα εμφανίζονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα, ως το τέλος του χρόνου.