ΓΔ: 2107.43 0.15% Τζίρος: 200.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01

Πρωτοβουλίες της Vodafone για αντιμετώπιση των επιπτώσεων της επιδημίας

«Στόχος μας, να είμαστε δίπλα στους πελάτες και την κοινωνία όσο μένουμε σπίτι, μαζί να συνεχίσουμε και να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χ. Μπρουμίδης.

Σχέδιο δράσης και πρωτοβουλίες για την κοινωνία, τις επιχειρήσεις, τους πολίτες και τους εργαζομένους της «όσο μένουμε σπίτι» έχει εκπονήσει η Vodafone Eλλάδας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της η εταιρεία έχει εκπονήσει ένα σχέδιο με έξι βασικούς άξονες: 

  • Τη διασφάλιση της απρόσκοπτης επικοινωνίας ιδιωτών και επιχειρήσεων
  • Την παροχή λύσεων για την εργασία και την εκπαίδευση από απόσταση
  • Τη συμπαράσταση σε επιχειρήσεις που πλήττονται από τους περιορισμούς λειτουργίας
  • Τη στήριξη της κοινωνίας αλλά και τη διευκόλυνση και βοήθεια για τη συνέχιση της καθημερινής ζωής, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, τώρα που όλοι μένουμε σπίτι
  • Την προστασία και ασφάλεια των εργαζομένων της
  • Τη συμβολή στο έργο για την ελαχιστοποίηση της εξάπλωσης και αντιμετώπιση της πανδημίας με τη χρήση καινοτόμου τεχνολογίας και τη συνεργασία όπου απαιτείται με την Πολιτεία.

«Η εξάπλωση του COVID-19 σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει ήδη τεράστιες επιπτώσεις στην οικονομία, την κοινωνική ζωή και στην καθημερινότητα όλων. Το πιο σημαντικό το επόμενο διάστημα θα είναι να αντεπεξέλθουμε στις προκλήσεις μαζί και να συνεχίσουμε τη ζωή μας, υγιείς, ασφαλείς και οραματιζόμενοι το μέλλον. Τα μέτρα για τα οποία μιλάμε σήμερα είναι οι πρώτες από τις δράσεις μας. Θα ακολουθήσουν και νέες πρωτοβουλίες. Ο στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και την κοινωνία όσο μένουμε σπίτι, μαζί να συνεχίσουμε και να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον που έρχεται - και θα είναι καλύτερο για όλους» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης.

Αναλυτικά οι πρώτες δράσεις της Vodafone είναι:

  1. Η διασφάλιση ποιότητας δικτύων και η δυναμική αύξηση χωρητικότητας (Οι ομάδες τεχνολογίας της εταιρείας δουλεύουν διαρκώς για να διασφαλίσουν ότι το δίκτυό της θα είναι πάντα εκεί και θα επιτρέπει σε όλους να επικοινωνούν, να εργάζονται, να εκπαιδεύονται και να ψυχαγωγούνται. Αναγνωρίζοντας ότι το επόμενο διάστημα οι ανάγκες θα είναι πολλές και μεγάλες, αυξάνει με ταχύτατο ρυθμό τη χωρητικότητα του δικτύου, ενώ διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα εφοδιασμού για τις ανάγκες του δικτύου της.
  2. H αλλαγή των όρων πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές με την πληρωμή τιμολογίων στις 15 μέρες από την έκδοση.
  3. Η δωρεάν τρίμηνη χρήση του πακέτου smart working για επιχειρήσεις.
  4. Οι άμεσες αναβαθμίσεις συνδέσεων επιχειρήσεων για την υποστήριξη εργασίας από απόσταση.
  5. Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας από σταθερά προς κινητά και διεθνείς προορισμούς και μειωμένες στο μισό τιμές πακέτων δεδομένων για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες συμβολαίου.
  6. Η δωρεάν αναβάθμιση στο family πακέτο για συνδρομητές του βασικού πακέτου Vodafone TV.
  7. Η πρόσβαση σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες τρίτων για νέους και παιδιά και περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμός της ψηφιακής πλατφόρμας ελεύθερης πρόσβασης του Ιδρύματος Vodafone Generation Next.
  8. Η προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες της εταιρίας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.
  9. Η εργασία πλέον από το σπίτι για το 93% των εργαζόμενων της εταιρείας.
  10. Η διάθεση της Vodafone big data analytics τεχνολογίας για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη παροχή βοήθειας στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

internet-diadiktyo-fiber
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έως 40 ημέρες για μια νέα γραμμή ίντερνετ, μήνες για αποκατάσταση βλαβών

Έως και 40 ημέρες απαιτούνται για μια νέα τηλεφωνική σύνδεση, με τις καθυστερήσεις να θυμίζουν άλλες εποχές. Μεγάλες καθυστερήσεις για βλάβες και ανταπόκριση στα παράπονα καταναλωτών.
Smart TV με εφαρμογές
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βλέπουν την πλάτη» της Cosmote TV οι γίγαντες του streaming Netflix, Amazon

Βίοι αντίθετοι στην ελληνική αγορά streaming. Οι ξένες πλατφόρμες μένουν στάσιμες, ενώ οι εγχώριοι πάροχοι ενισχύουν τη θέση τους με αθλητικό περιεχόμενο, νέες παραγωγές και αυξημένες συνδρομές.
data-kiniti-mobile-dedomena-kostos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανταμοιβές, εκπτώσεις, συνέργειες: Τι προσφέρουν οι πάροχοι στους καταναλωτές

Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι επενδύουν σε συνεργασίες, προγράμματα επιβράβευσης και προνόμια, δημιουργώντας ένα ισχυρό οικοσύστημα. Τι προσφέρουν Cosmote, Nova και Vodafone, πέρα από συνδυαστικά πακέτα. Τι ετοιμάζει η ΔΕΗ.
tilepikoinonies-tilefonia-keraies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα εποχή στις τηλεπικοινωνίες με επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής

Με επενδύσεις 7 δισ. ευρώ ως το 2028, ΟΤΕ, Nova και Vodafone επιταχύνουν τη διείσδυση της οπτικής ίνας, την ανάπτυξη δικτύων 5G και το γρήγορο internet, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των τεχνολογιών αιχμής.
Εναέρια άποψη πλοίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Vodafone: Πλήρης τοποθέτηση του μεγαλύτερου υποθαλάσσιου καλωδίου 2Africa

Ολοκληρώθηκε η κατασκευή του υποθαλάσσιου καλωδίου 2Africa, του μεγαλύτερου στον κόσμο, με χωρητικότητα έως 180 Tbps. Το καλώδιο συνδέει και την Κρήτη, ενισχύοντας τη συνδεσιμότητα και καθιστώντας την Ελλάδα διεθνή κόμβο.
Καινοτομία στον χώρο εργασίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το 2Africa ολοκληρώθηκε και αλλάζει τον χάρτη της παγκόσμιας συνδεσιμότητας

Το 2Africa, το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο καλώδιο οπτικών ινών, ολοκληρώθηκε, προσφέροντας χωρητικότητα έως 180 Tbps και συνδέοντας 33 χώρες, ενισχύοντας σημαντικά τη συνδεσιμότητα και την ψηφιακή ανάπτυξη.