ΓΔ: 1954.82 -0.79% Τζίρος: 13.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:55:33
Φώτο: Shutterstock

Έκτακτη παροχή 1,8 εκατ. ευρώ από την LIDL Ελλάς στους εργαζομένους της

Το ποσό θα επιμερισθεί αναλογικά με τη μορφή διατακτικών σίτισης στους περισσότερους από 6000 εργαζομένους, ως επιβράβευση των προσπαθειών τους για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας.

Στη χορήγηση έκτακτης παροχής ποσού συνολικού ύψους 1,8 εκατ. ευρώ σε όλους τους εργαζομένους, ανεξαρτήτως βαθμίδας, προχωρά η διοίκηση της Lidl Ελλάς.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το ποσό θα επιμερισθεί αναλογικά με τη μορφή διατακτικών σίτισης στους περισσότερους από 6000 εργαζομένους, ως επιβράβευση των προσπαθειών τους για την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της εταιρίας στην πρωτοφανή και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19.

«Σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας, νιώθουμε εντονότερη από ποτέ την ανάγκη να αναγνωρίσουμε την αφοσίωση όλων για τη γρήγορη και αποτελεσματική προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Οφείλουμε τεράστια ευγνωμοσύνη σε όλους τους εργαζομένους της εταιρίας μας για την υπερπροσπάθειά τους και ειδικά σε εκείνους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, τα 225 καταστήματα και τα 5 εφοδιαστικά κέντρα της Lidl Ελλάς στην Ελλάδα.

Συμπαραστεκόμαστε σε όλους τους ανθρώπους της εταιρίας μας με οποιονδήποτε τρόπο μπορούμε. Για αρχή, επιβραβεύοντας την προσπάθεια αυτή όχι μόνο με λόγια, αλλά με πράξεις», ανέφερε σχετικά o Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της αγοράς, συνεχίζει τις επενδύσεις

Μεγάλο κέντρο logistics στην Ελευσίνα με επένδυση 100 εκατ. και νέα καταστήματα από τη γερμανική αλυσίδα. Για πρώτη φορά δηλώνεται από τη διοίκηση ότι ανέβηκε στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lidl Ελλάς: Επιπρόσθετες παροχές 1 εκατ. ευρώ στους εργαζόμενους

H επιπρόσθετη αυτή υποστήριξη, που θα χορηγηθεί με τη μορφή διατακτικών τροφίμων, στοχεύει στην ενίσχυση της κάλυψης των καθημερινών διατροφικών αναγκών για το διάστημα από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Νοέμβριο.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκληρός ανταγωνισμός με... όλα τα όπλα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ

Οι αλυσίδες «επιδοτούν» τις προσφορές των προμηθευτών τους για να εμφανίσουν χαμηλότερες τιμές. Στα μικρά καταστήματα επικεντρώνεται ο ανταγωνισμός. Διαφημιστικά «χτυπήματα» στα όρια της νομιμότητας.