ΓΔ: 2107.43 0.15% Τζίρος: 200.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Κτίριο ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
Φώτο: ΑΠΕ

ΟΑΣΘ: Η διοίκηση Παππά άφησε «φέσια» 86 εκατ. ευρώ

Τις ημέρες αυτές η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, παράλληλα με την προσπάθεια που καταβάλλει για να βγάλει όσα περισσότερα λεωφορεία μπορεί στους δρόμους, επιχειρεί να διαπιστώσει και τι ακριβώς συμβαίνει με τα οικονομικά του Οργανισμού.

Χρέη ύψους 86 εκατ. ευρώ  δημιούργησε μέσα σε διάστημα δύο ετών που είχε τα ηνία του ΟΑΣΘ η διοίκηση υπό τον Στέλιο Παππά, αναφέρει η voria.gr.

Την ίδια ώρα η προηγούμενη κυβέρνηση άφησε φέσι στον Οργανισμό ύψους περίπου 45 εκατ. ευρώ καθώς δεν κατέβαλε τα ποσά τα οποία όφειλε για τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων και άλλων οικονομικά ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων.

Τις ημέρες αυτές η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, παράλληλα με την προσπάθεια που καταβάλλει για να βγάλει όσα περισσότερα λεωφορεία μπορεί στους δρόμους, επιχειρεί να διαπιστώσει και τι ακριβώς συμβαίνει με τα οικονομικά του Οργανισμού. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Σπανό, από μία πρώτη διερεύνηση που έγινε τις προηγούμενες ημέρες διαπιστώθηκε ότι ο ΟΑΣΘ οφείλει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στα δημόσια ταμεία, δηλαδή στην Εφορία, στα ασφαλιστικά ταμεία, αλλά και σε προμηθευτές.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ. Σπανό, τα χρέη προς την Εφορία τα οποία προέρχονται κυρίως από την μη καταβολή του ΦΠΑ, ανέρχονται σε περίπου 48,5 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα έχουν συσσωρευτεί χρέη και προς τον ΕΦΚΑ της τάξης των 27,5 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, σε διάστημα μόλις δύο ετών ο ΟΑΣΘ φέσωσε το ελληνικό δημόσιο με 76 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο αυτά δεν είναι τα μοναδικά χρέη. Φεύγοντας η διοίκηση του κ. Παππά άφησε απλήρωτους λογαριασμούς προς διάφορους προμηθευτές ύψους περίπου 10 εκατ. ευρώ. "Καθημερινά έρχονται προμηθευτές οι οποίοι ζητούν να τους εξοφλήσουμε οφειλές παλαιότερων μηνών που παρέμειναν απλήρωτες" αναφέρει στην Voria.gr o διευθύνων σύμβουλος κ. Σπανός.

 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανάπτυξη πράσινων επενδύσεων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχονται αλλαγές σε προγράμματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας

Όπως γνωστοποιήθηκε με σχετική ανάρτηση σύντομα πρόκειται να εκδοθεί τροποποίηση σε δύο προσκλήσεις του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα Καινοτομία.
Ελληνική οικονομία νόμισμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κάτω από το 140% του ΑΕΠ το ελληνικό δημόσιο χρέος το 2026

Παρά τη μείωση του δημόσιου χρέους κάτω από το 140% του ΑΕΠ έως το 2026, το κόστος εξυπηρέτησής του παραμένει υψηλό, με την Ελλάδα να καταβάλλει διπλάσιους τόκους σε σύγκριση με το μέσο όρο της ευρωζώνης.
λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΑΣΘ: Υψηλή αξιοπιστία στη γραμμή Μ1 κατά τη διακοπή λειτουργίας του μετρό

Ο ΟΑΣΘ αξιολογεί θετικά την εξυπηρέτηση του κοινού κατά τη διακοπή του μετρό, με τη νέα γραμμή Μ1 να φτάνει σχεδόν σε πλήρη εκτέλεση δρομολογίων και συνολική αύξηση δρομολογίων άνω του 30%.
Σταθμός μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Η γραμμή Μ1 θα λειτουργεί έως τα μεσάνυχτα της Δευτέρας

Η γραμμή Μ1 θα λειτουργήσει για μία επιπλέον ημέρα μετά την επανεκκίνηση του μετρό τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου, ώστε να διευκολυνθούν οι επιβάτες στην προσαρμογή τους. Η γραμμή θα σταματήσει μετά το τελευταίο δρομολόγιο στις 00:30.
Ευρωζώνη και οικονομία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ESM-EFSF: Έγκριση για αποπληρωμή δανείων 5,29 δισ. ευρώ από Ελλάδα

Το «πράσινο φως» για την πρόωρη αποπληρωμή δανείων 5,29 δισ. ευρώ από την Ελλάδα έδωσαν ESM και EFSF, συμφωνώντας σε εξαίρεση από την υποχρέωση αναλογικής αποπληρωμής και έγκριση χρήσης ειδικού λογαριασμού ρευστότητας.