ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Carrefour market
Φωτο: Carrefour

Επέκταση του δικτύου καταστημάτων της Carrefour στην ελληνική αγορά

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει καταστήματα, διαφορετικών τύπων.

Το πλάνο ανάπτυξής της στην Ελλάδα συνεχίζει η Carrefour, με την έναρξη της λειτουργίας του νέου καταστήματος Carrefour Express στην Αγορά Μοδιάνο, την Κεντρική Αγορά Τροφίμων της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι επισκέπτες της Αγοράς Μοδιάνο θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα δύο σημεία στα οποία εκτείνεται το κατάστημα, έχοντας πλέον μία ολοκληρωμένη πρόταση για την κάλυψη όλων των καθημερινών τους καταναλωτικών αναγκών.

«Η έναρξη λειτουργίας του καταστήματος στην Αγορά Μοδιάνο είναι στρατηγικής σημασίας για μας καθώς η Αγορά Μοδιάνο αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της Ιστορίας της της Θεσσαλονίκης» σημειώνει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Carrefour στην Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι πριν λίγες μέρες εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή του Ευόσμου. «Μέσα σε 1 χρόνο, έχουμε αναπτύξει συνολικά ένα δίκτυο 30 καταστημάτων, δύο διαφορετικών τύπων carrefour express και Carrefour market. Επιπλέον, η σύνδεση των καταναλωτών με το brand Carrefour, αποτυπώνεται πλήρως στη δυναμική που έχουν ήδη αναπτύξει τα καταστήματά μας στις τοπικές αγορές. Το επιχειρηματικό μας πλάνο συνεχίζεται απαρέγκλιτα, θέλοντας να έχουμε ολοκληρώσει την πρώτη φάση ανάπτυξής μας μέχρι το τέλος του έτους» , συμπληρώνει ο ίδιος.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει καταστήματα, διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς, διαθέτοντας στους καταναλωτές μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, κατάλληλα προσαρμοσμένων στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σφοδρές αντιδράσεις των σούπερ μάρκετ στην παράταση του πλαφόν στα κέρδη

«Ο νόμος πρακτικά είναι εις βάρος του καταναλωτή, διότι δεν επιτρέπει στις εταιρείες να ανταγωνίζονται», δηλώνει στο BD ο Απ. Πεταλάς, γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.