Το efood, η #1 πλατφόρμα online delivery, έχει αποδείξει έμπρακτα τη δέσμευσή
του προς την κοινωνία και το περιβάλλον, με δράσεις που αντανακλούν την αξία
της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και την επιθυμία για έναν καλύτερο κόσμο. Από
την ίδρυσή του, το efood βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους που το χρειάζονται,
προσφέροντας στήριξη σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, οργανισμούς και το
περιβάλλον, ενώ προάγει τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υπεύθυνης επιχειρηματικής λειτουργίας του.
Love Delivered: Μια ιστορία αγάπης και υποστήριξης
Το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του efood, Love Delivered, αποτελεί το επίκεντρο των δράσεων της εταιρείας. Με τη βασική αξία «we care - νοιαζόμαστε», το efood στηρίζει την κοινωνία με σημαντικές οικονομικές προσφορές και δράσεις. Το 2024, οι χρήστες της πλατφόρμας και η εταιρεία μαζί κατάφεραν να προσφέρουν συνολικά 263.800 ευρώ, ενώ πρόσφεραν 110.000 γεύματα σε οικογένειες με παιδιά που το είχαν ανάγκη.
Η συνεργασία με οργανισμούς όπως το «Μαζί για το Παιδί», ο «Δεσμός» και το «Make a Wish» προσδιόρισε τέσσερα σημαντικά προγράμματα κοινωνικής ευθύνης.

Δράσεις Κοινωνικής Υπευθυνότητας: Αρωγοί στις Κρίσιμες Στιγμές
Το πρόγραμμα «Προσφέρω Γεύματα» σε συνεργασία με το «Μαζί για το Παιδί»
για 5η συνεχόμενη χρονιά προσφέρε στήριξη σε οικογένειες και παιδιά που το
είχαν ανάγκη, ενώ μέσα από το πρόγραμμα Fire Relief σε συνεργασία με το
Σωματείο «Δεσμός», προσέφερε εξοπλισμό σε 10 εθελοντικές ομάδες
δασοπυρόσβεσης. Επιπλέον, το efood συνεργάστηκε με το Dogs’ Voice για την
προστασία ζώων που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές και υλοποίησε μια
Χριστουγεννιάτικη δράση σε συνεργασία με το «Μαζί για το Παιδί» για τη στήριξη
νέων γονιών και βρεφών.
Η δύναμη του εθελοντισμού: Η ομάδα του efood στηρίζει την κοινωνία
Η έννοια του εθελοντισμού αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ταυτότητας του
efood. Το 2024, 239 εργαζόμενοι αφιέρωσαν 401 ώρες σε εθελοντική εργασία.
Μέσα από 10 δράσεις, η εταιρεία ενίσχυσε την τοπική κοινωνία, προστάτεψε το
περιβάλλον και στήριξε ανθρώπους σε συνθήκες αστεγίας. Συνεργάστηκε με
οργανισμούς για να προωθήσει την κοινωνική αλληλεγγύη και τη βοήθεια στους
ευάλωτους συνανθρώπους μας.

The Unstoppables: Στήριξη του ελληνικού αθλητισμού
Το πρόγραμμα The Unstoppables του efood προήγαγε και το 2024 τον ελληνικό
αθλητισμό, ενισχύοντας τους αθλητές που αγωνίστηκαν στους Ολυμπιακούς και
Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2024 και όχι μόνο. Ενίσχυσε με 48.800 ευρώ
αθλητές όπως η Δώρα Γκουντούρα, ο Παύλος Καγιαλής, ο Λεωνίδας
Τσορτανίδης και άλλοι, ενώ υποστήριξε ερασιτεχνικά σωματεία και πρωτοβουλίες
όπως οι Legends 2004, προάγοντας την αξία του αθλητισμού και του αθλητικού
ιδεώδους.
Food Waste: Καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων και υποστήριξη ευάλωτων ομάδων
Το efood αναλαμβάνει και την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων,
αξιοποιώντας κοντόληκτα προϊόντα από το efood market για να στηρίξει
κοινωνικές ομάδες σε ανάγκη. Το 2024 για πρώτη φορά, συνεργάστηκε με την
Τράπεζα Τροφίμων και προσέφερε 12.600 κιλά τροφίμων, δημιουργώντας
36.900 γεύματα για 20 ιδρύματα, ωφελώντας 11.000 ανθρώπους. Με αυτή της
την πρωτοβουλία η εταιρεία αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της για την αειφορία και
την κοινωνική αλληλεγγύη δίνοντας ένα σημαντικό παράδειγμα στο χώρο του
επιχειρείν.
Ένα μέλλον με υπευθυνότητα και αλληλεγγύη
Με όλες αυτές τις δράσεις, το efood συνεχίζει να αποδεικνύει πως η εταιρική
κοινωνική ευθύνη είναι αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας του. Με την
κοινωνία, το περιβάλλον, τους αθλητές και τους ανθρώπους σε ανάγκη στο
επίκεντρο των δράσεων του, το efood δημιουργεί έναν θετικό αντίκτυπο και
συνεχίζει να εργάζεται για έναν καλύτερο κόσμο. Η δέσμευσή του για τη βιώσιμη
ανάπτυξη και την κοινωνική υπευθυνότητα παραμένει ακλόνητη, αποδεικνύοντας
ότι το «νοιαζόμαστε» είναι κάτι παραπάνω από ένα σύνθημα – είναι μια
καθημερινή πράξη.