ΓΔ: 2099.8 -0.34% Τζίρος: 133.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Ο CEO της Choose Ιωάννης Δέτσης στην εκδήλωση "From AI to ROI" της Satori Analytics.

Γ. Δέτσης (Choose): Ο ρόλος της ΑΙ στην εξυπηρέτηση πελατών

Ο πρόεδρος της Choose εξήγησε πώς η AI μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση και να προσφέρει προσωποποιημένες λύσεις, διατηρώντας παράλληλα τον κρίσιμο ρόλο των ανθρώπων στα πιο σύνθετα αιτήματα και στις περιπτώσεις που απαιτείται συναισθηματική νοημοσύνη.

Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση πελατών και πολιτών. 

Αξιοποιώντας δεδομένα από έρευνες και πλούσια παραδείγματα από άλλες χώρες, ο πρόεδρος της Choose εξήγησε πώς η ΤΝ μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση και να προσφέρει προσωποποιημένες λύσεις, διατηρώντας παράλληλα τον κρίσιμο ρόλο των ανθρώπων στα πιο σύνθετα αιτήματα και στις περιπτώσεις που απαιτείται συναισθηματική νοημοσύνη.

Οι προκλήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση

Ο κ. Δέτσης ανέφερε ότι 67% των συμμετεχόντων στην πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η Choose σε συνεργασία με την GPO, αντιμετώπισε δυσκολίες όταν χρησιμοποίησε αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης για περίπλοκες υποθέσεις. Το ίδιο επίσης ποσοστό πιστεύει ότι η ανθρώπινη εξυπηρέτηση παραμένει ανώτερη, ειδικά σε καταστάσεις που απαιτούν συναισθηματική νοημοσύνη.

Με βάση τα παραπάνω ευρήματα, ο κ. Δέτσης υπογράμμισε τις βασικές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η ΤΝ: τη διαχείριση πολύπλοκων καταστάσεων, την έλλειψη συναισθηματικής νοημοσύνης, και την εγκυρότητα των απαντήσεων. 

Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της Choose τόνισε την ανάγκη η ΤΝ να είναι προσβάσιμη από όλους, με συστήματα φιλικά προς κάθε χρήστη, ανεξαρτήτως ηλικίας ή ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να μην οδηγήσει σε κοινωνικό αποκλεισμό λόγω του ψηφιακού αναλφαβητισμού.

Η ΤΝ ως Συμπληρωματικό Εργαλείο

Ένα από τα κεντρικά σημεία της ομιλίας ήταν ότι η ΤΝ δεν πρόκειται και δεν πρέπει να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στην εξυπηρέτηση. Αντίθετα, αποτελεί ένα εργαλείο που ενισχύει την απόδοση του προσωπικού, αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως η απάντηση σε συχνές ερωτήσεις και η καταγραφή δεδομένων. Ο συνδυασμός της τεχνολογίας με τον ανθρώπινο παράγοντα προσφέρει τις καλύτερες λύσεις, βελτιώνοντας την ποιότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.

Παρουσιάζοντας παραδείγματα από συστήματα που έχει αναπτύξει η Choose για φορείς όπως ο ΕΦΚΑ, ο ΟΠΕΚΑ, η ΔΥΠΑ και το Υπουργείο Εργασίας, ανέδειξε πώς τα chatbots και οι εικονικοί βοηθοί μπορούν να διαχειρίζονται χιλιάδες αιτήματα πολιτών, απελευθερώνοντας χρόνο για τους εργαζόμενους να επικεντρωθούν στις πιο σύνθετες περιπτώσεις.

Μελλοντικές Εφαρμογές 

Ο κ. Δέτσης παρουσίασε τα επόμενα βήματα της εταιρείας, τα οποία περιλαμβάνουν την ανάπτυξη εργαλείων προβλεπτικής ανάλυσης και ανάλυσης Big Data για τη διαχείριση πόρων σε κρίσιμους τομείς, όπως τα νοσοκομεία, οι εφορίες και το Κτηματολόγιο. Τέτοια εργαλεία θα βοηθήσουν τους οργανισμούς να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία τους και να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες.

Επιπλέον, η Choose αναπτύσσει λύσεις αυτόματης διερμηνείας και μετάφρασης για τις Υπηρεσίες ασύλου και τα νοσοκομεία, με στόχο την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, όπως πρόσφυγες και μετανάστες. Η εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών στοχεύει στη βελτίωση της προσβασιμότητας και την εξάλειψη των γλωσσικών φραγμών, μειώνοντας, παράλληλα, το κόστος για το Δημόσιο.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημήτρης Παπαστεργίου χαμογελαστός
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η Ελλάδα διπλασιάζει τη συμμετοχή της στα ευρωπαϊκά προγράμματα διαστήματος

Η Ελλάδα διπλασιάζει τη συμμετοχή της στα προγράμματα της ESA, φθάνοντας τα 66 εκατ. ευρώ ανά τριετία, ώστε να ενισχύσει την καινοτομία, την ασφάλεια και την εγχώρια τεχνολογία, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Δημήτρης Παπαστεργίου.
Σημαία της Ιαπωνίας
ΔΙΕΘΝΗ

Ιαπωνική πόλη αφαίρεσε AI εικόνες αρκούδων από δημόσιους χώρους

Η πόλη Οναγκάουα στη βόρεια Ιαπωνία απέσυρε ανάρτηση για αρκούδα, όταν διαπιστώθηκε πως η φωτογραφία ήταν δημιουργία AI. Παρά τα λάθη, οι αρχές ζητούν επαγρύπνηση, καθώς φέτος έχουν σκοτωθεί 13 άτομα από αρκούδες.
Τεχνητή νοημοσύνη οθόνη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο χαμηλότερο 5ετίας η εμπιστοσύνη CEO, προτεραιότητα η τεχνητή νοημοσύνη

Η KPMG καταγράφει πτώση στην εμπιστοσύνη των CEO, λόγω γεωπολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας. Ισχυρή στροφή στις επενδύσεις ΤΝ, στο ανθρώπινο δυναμικό και στη θωράκιση απέναντι σε κυβερνοκινδύνους.
τεχνητή νοημοσύνη interface
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Γιατί η επόμενη επιτυχία στην ΤΝ δεν θα έρθει από την Ελλάδα

Η ελληνική οικονομία παραμένει σταθερή αλλά εύθραυστη, χωρίς να έχει αλλάξει παραγωγικό μοντέλο, σύμφωνα με τον δρ Μιχάλη Μπλέτσα. Τόνισε το ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης και τη δυσκολία ανάπτυξης καινοτομίας στη χώρα.
Μάρκος Βερέμης, Άρθουρ Μένς
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άρθουρ Μενς: Η Ελλάδα εξελίσσεται σε ηγετική δύναμη στην ευρωπαϊκή AI

Ο CEO της Mistral AI, Arthur Mensch, τόνισε την αναδυόμενη δυναμική της Ελλάδας στην τεχνητή νοημοσύνη και ανακοίνωσε νέα στρατηγική συνεργασία με την κυβέρνηση. Έμφαση δόθηκε στις ευκαιρίες και τις προκλήσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις.