ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Lidl-store
Φωτο: Lidl

Lidl Ελλάς: Επιπρόσθετες παροχές 1 εκατ. ευρώ στους εργαζόμενους

H επιπρόσθετη αυτή υποστήριξη, που θα χορηγηθεί με τη μορφή διατακτικών τροφίμων, στοχεύει στην ενίσχυση της κάλυψης των καθημερινών διατροφικών αναγκών για το διάστημα από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Νοέμβριο.

Η Lidl Ελλάς, με αφορμή τον εορτασμό 25 χρόνων παρουσίας στην Ελλάδα, προχωρά σε επιπρόσθετη παροχή αξίας 1.000.000 ευρώ με διατακτικές τροφίμων για όλους τους ανθρώπους της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η επιπρόσθετη αυτή υποστήριξη, που θα χορηγηθεί με τη μορφή διατακτικών τροφίμων, στοχεύει στην ενίσχυση της κάλυψης των καθημερινών διατροφικών αναγκών για το διάστημα από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Νοέμβριο.

Σημειώνεται ότι η ενίσχυση αυτή ολοκληρώνει την υλοποίηση ενός πακέτου μισθολογικών αυξήσεων και επιπρόσθετων παροχών συνολικής αξίας 7 εκατ. ευρώ, το οποίο ανακοινώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο και περιλαμβάνει την καθιέρωση, από 1η Μαρτίου 2024, του κατώτατου μισθού για τους ανθρώπους των καταστημάτων στα 1.050 ευρώ για τους άγαμους και 1.200 ευρώ για τους έγγαμους.

«Στη Lidl Ελλάς αφουγκραζόμαστε τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και τις πληθωριστικές πιέσεις και προχωράμε σε πράξεις για τους πελάτες και τους ανθρώπους μας. Προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας στην καλύτερη δυνατή τιμή της αγοράς με άμεσες και μόνιμες μειώσεις τιμών σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης έως και -50%, ενώ παράλληλα στηρίζουμε τους ανθρώπους μας μέσα από επιπρόσθετες παροχές», δήλωσε σχετικά ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της αγοράς, συνεχίζει τις επενδύσεις

Μεγάλο κέντρο logistics στην Ελευσίνα με επένδυση 100 εκατ. και νέα καταστήματα από τη γερμανική αλυσίδα. Για πρώτη φορά δηλώνεται από τη διοίκηση ότι ανέβηκε στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκληρός ανταγωνισμός με... όλα τα όπλα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ

Οι αλυσίδες «επιδοτούν» τις προσφορές των προμηθευτών τους για να εμφανίσουν χαμηλότερες τιμές. Στα μικρά καταστήματα επικεντρώνεται ο ανταγωνισμός. Διαφημιστικά «χτυπήματα» στα όρια της νομιμότητας.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lidl Ελλάς: Παράταση για «Μόνιμη Μείωση Τιμής» σε πάνω από 80 προϊόντα

H διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε την παράταση του συγκεκριμένου μέτρου και μετά το πέρας του θεσμοθετημένου από την κυβέρνηση εξαμήνου, αφουγκραζόμενη τις δυσκολίες των καταναλωτών».