ΓΔ: 2099.8 -0.34% Τζίρος: 133.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
businessdaily-DEI-blue
Φωτο: ΔΕΗ

ΔΕΗ blue – Visa: Συνεργασία με προνόμια για τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων

Η ΔΕΗ blue, στο πλαίσιο των δράσεων “Re charge | Re ward” σε συνεργασία με την Visa, προσφέρει την δυνατότητα στους οδηγούς που είναι μέλη της εφαρμογής PPC blue να φορτίζουν και να κερδίζουν απευθείας πίστωση στο ψηφιακό τους πορτοφόλι.

Η ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ΔΕΗ blue, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης και διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα και η Visa ανακοινώνουν συνεργασία για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης μέσω κινήτρων για οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων. 

Συγκεκριμένα, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΔΕΗ blue, στο πλαίσιο των δράσεων “Re charge | Re ward” και σε συνεργασία με την Visa, προσφέρει την δυνατότητα στους οδηγούς που είναι μέλη της εφαρμογής PPC blue να φορτίζουν και να κερδίζουν απευθείας πίστωση στο ψηφιακό τους πορτοφόλι (digital wallet), πληρώνοντας με χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες Visa που έχουν συνδέσει με την εφαρμογή PPC blue. Όσο αυξάνονται οι kWh που φορτίζει ο χρήστης κάθε μήνα, αντίστοιχα μεγαλώνει και το ποσό επιβράβευσης. Έτσι, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν επιβράβευση έως 14 ευρώ κάθε μήνα και να την αξιοποιούν για τις επόμενες φορτίσεις των οχημάτων τους, μέσα από το μεγαλύτερο δημόσιο δίκτυο φορτιστών ΔΕΗ blue. 

Οι χρήστες της εφαρμογής PPC blue μπορούν να βλέπουν ανά πάσα στιγμή τις αντίστοιχες επιβραβεύσεις, στην νέα ενότητα PPC blueDeals .

Οι οδηγοί μπορούν να φορτίζουν το όχημά τους πληρώνοντας εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια που παρέχει το δίκτυο πληρωμών της Visa, μέσα από το ευρύ δίκτυο δημόσιων φορτιστών ΔΕΗ blue, σε περισσότερα από 2.200 σημεία δημόσιας φόρτισης, εκ των οποίων περισσότερα από 270 σημεία ταχυφόρτισης (DC) ισχύος έως 300 kW πανελλαδικά. 

Με την εφαρμογή PPC blue, οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων μπορούν να εντοπίζουν, γρήγορα και εύκολα, το πλησιέστερο σημείο φόρτισης, να κάνουν κράτηση του διαθέσιμου ταχυφορτιστή που τους εξυπηρετεί, να φορτίζουν πληρώνοντας με το ψηφιακό τους πορτοφόλι (digital wallet), καθώς και να οργανώνουν τα ταξίδια τους, προγραμματίζοντας στάσεις και χρόνο φόρτισης μέσα από την ενότητα PPC blueTrips. Επιπλέον, μπορούν να συνδέουν τον ιδιωτικό φορτιστή στο προφίλ τους προκειμένου να διαχειρίζονται τις ιδιωτικές φορτίσεις στο σπίτι ή την εργασία τους.

Τα μέλη της εφαρμογής PPC blue, μπορούν, επίσης, να συμμετέχουν σε προγράμματα επιβράβευσης, όπως η δράση “Re charge | Re ward με κάρτες Visa”, και να απολαμβάνουν  μοναδικά προνόμια που θα βρουν στη νέα ενότητα PPC blueDeals.

Καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση στοχεύει να κυκλοφορούν τουλάχιστον 30 εκατομμύρια αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών στους ευρωπαϊκούς δρόμους έως το 2030, η Visa εργάζεται ανελλιπώς για να προσφέρει στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων σύγχρονες, εύκολες και ασφαλείς εμπειρίες πληρωμών. Αξίζει να σημειωθεί πως στο δίκτυο της Visa, ο όγκος πληρωμών για φόρτιση σε δημόσιους χώρους αυξήθηκε κατά 130% το 2023 υποδεικνύοντας ενίσχυση της προτίμησης για την ηλεκτροκίνηση. 

Ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ, κ. Κυριάκος Κοφινάς δήλωσε: «Η ΔΕΗ blue ηγείται του τεχνολογικά δυναμικού τομέα της ηλεκτροκίνησης και αναδεικνύει μια επανάσταση που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, η οποία δημιουργεί μεγάλες ευκαιρίες, ενθαρρύνει συνεργασίες και, πάνω απ' όλα, προωθεί τη διαλειτουργικότητα. Η συνεργασία μας με την Visa αποδεικνύει έμπρακτα την δέσμευσή μας ως ΔΕΗ blue, να δημιουργήσουμε μία εμπειρία ηλεκτροκίνησης πιο εύκολη και προσιτή για όλους, με στόχο την περαιτέρω προώθηση της πράσινης και πιο φιλικής προς το περιβάλλον μετακίνησης. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να δημιουργούμε βέλτιστες λύσεις στην ηλεκτροκίνηση για ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους».

Ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa στην Ελλάδα δήλωσε: «Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση συνιστά καθοριστικό παράγοντα για την επίτευξη των στόχων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την πράσινη μετάβαση. Στη Visa, εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε πως οι οδηγοί θα μπορούν να πληρώνουν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων τους, ώστε να ενθαρρυνθεί ακόμα περισσότερο αυτή η σημαντική μετάβαση. Καθώς οι καταναλωτές προτιμούν ολοένα και περισσότερο άνετες πληρωμές, εργαζόμαστε για να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις που εξυπηρετούν αυτή την τάση εξασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφαλείας, κάτι που για εμάς στη Visa αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Η συνεργασία μας με τη ΔΕΗ blue μας χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς εκτός από τα εξαιρετικά προνόμια που παρέχει στους οδηγούς, αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας να προσπαθούμε για έναν πιο καθαρό και πράσινο πλανήτη και να παρέχουμε αναβαθμισμένες εμπειρίες ηλεκτρονικών πληρωμών».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κάρτες Visa και Mastercard
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η μάχη με Visa - Mastercard, τα 1,35 δισ. που «κάηκαν» και ο φόρος στο ρεύμα

Στα... όπλα οι επιχειρήσεις για τις προμήθειες Visa - Mastercard, το τέλος της λιγνιτικής μονάδας στην Πτολεμαΐδα, το τέλος των επιστροφών κεφαλαίων της ΕΧΑΕ, οι απορίες για τον φόρο στο ρεύμα και η παράδοση της Αττικής Οδού.
Χρηματιστήριο και αγορές
MARKET MAKER

Το σερί της αγοράς, τι συνέβη στην Intralot, απαντήσεις ΟΠΑΠ και ρεκόρ Μotor Oil

Η ανοδική συνεδρίαση στο Χρηματιστήριο, η έκτη συνεχόμενη, επισκιάστηκε από τις εξελίξεις στη Βρετανία, που επηρεάζουν την Intralot με εκτεταμένες ρευστοποιήσεις στη μετοχή. Νέα υψηλά για ΔΕΗ και Motor Oil.
Χρηματιστήριο μετοχές γράφημα
MARKET MAKER

Μικρό ψάρι σε μεγάλη λίμνη το ΧΑ, έρχεται νέο deal και ο καλπασμός της ΔΕΗ

Με ένα σερί πέντε ανοδικών συνεδριάσεων ο Γενικός Δείκτης αύξησε το ποσοστό ανόδου από την αρχή του έτους στο 42%, βελτιώνοντας παράλληλα την επενδυτική ψυχολογία. Το ράλι της ΔΕΗ και έρχεται deal που αλλάζει τα δεδομένα.
Γυναίκα σε διαφήμιση της ΔΕΗ
ESG

ΔΕΗ: Στήριξη στις γυναίκες και δράσεις για ασφαλείς νυχτερινές μετακινήσεις

Η ΔΕΗ αναδεικνύει το ζήτημα της ανασφάλειας στις νυχτερινές μετακινήσεις, παρουσιάζοντας έρευνα που δείχνει αυξημένο φόβο στις γυναίκες και προωθώντας δράσεις για ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.