ΓΔ: 1950.12 -0.94% Τζίρος: 158.63 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
DEI-Katastima
Φωτο: ΔΕΗ

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τη ΔΕΗ δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο

Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και έτσι οι πελάτες μπορούν  να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους. Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη: 

  •    προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, 
  •    δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
  •    παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί, 
  •    δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
  •    πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
  •    πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών, 
  •    προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ. 

Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες

Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το  εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.

Με την υπηρεσία Video Call, με  ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.

Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΗ blue- φόρτιση
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ blue: Σε τροχιά υλοποίησης σημεία ταχυφόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία

Από κοινού χρηματοδότηση μέσω του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) για ΔΕΗ και PPC blue. Προβλέπονται 28 σημεία ταχυφόρτισης με ελάχιστη ισχύ εξόδου 150 kW το καθένα, καθώς και 32 σημεία ταχυφόρτισης με ελάχιστη ισχύ εξόδου 350 kW έκαστο.
Πυροσβεστικό αεροσκάφος εν δράσει
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκτός ελέγχου η φωτιά στην Εύβοια, εκκενώνονται οικισμοί

Η πυρκαγιά στην Εύβοια μαίνεται ανεξέλεγκτη, με τις φλόγες να απειλούν τα πάντα. Οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής δίνουν τιτάνια μάχη σε πολλά μέτωπα, προσπαθώντας να περιορίσουν την καταστροφή, παρά τις αντίξοες συνθήκες.
Ευδάπ-Εβηνος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κρίσιμο εξάμηνο για τη λειψυδρία: Το νέο σχέδιο και ο ρόλος ΕΥΔΑΠ και ΔΕΗ

Μοντέλο μεταφοράς και διανομής στα πρότυπα της αγοράς ενέργειας προτείνει για τη διαχείριση του νερού η ΡΑΑΕΥ. Ο κεντρικός ρόλος ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ και τα υδροηλεκτρικά της ΔΕΗ. Υπό μελέτη οι αναγκαίες επενδύσεις 10 δισ. ευρώ.