ΓΔ: 2083.49 -0.14% Τζίρος: 261.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Αποχωρεί η Honda από την Formula 1

Στα πλαίσια του μεγάλου ανασχηματισμού που πραγματοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να αποσυρθεί από προμηθευτής κινητήρων F1 στο τέλος της σεζόν του 2021.

Η Honda ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να ολοκληρώσει τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA Formula One (F1) ως προμηθευτής κινητήρων στο τέλος της σεζόν του 2021. Το 2015, η Honda επανήλθε στον ανταγωνισμό στη F1, με στόχο να κερδίσει χρησιμοποιώντας τις δικές της τεχνολογίες διαχείρισης ενέργειας.

Αρχικά, η Honda αντιμετώπισε ορισμένες δυσκολίες, ωστόσο, αποδεικνύοντας τη συλλογική ισχύ του «All Honda», συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των τεχνολογιών κινητήρων αεροσκαφών, η Honda απεδείχθη εξαιρετικά ανταγωνιστική.

Επιπλέον, ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης που πέτυχε η Honda μαζί με τη Red Bull Racing και τη Scuderia Alpha Tauri μέσα από μια ισχυρή συνεργασία της με τις δύο ομάδες, η Honda κατάφερε να επιτύχει το στόχο της να κερδίσει νίκες - τρεις την περασμένη σεζόν και δύο έως τώρα μέσα στο 2020.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται μια περίοδο μεγάλου μετασχηματισμού. Ετσι αποφάσισε να αγωνιστεί για την «επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050». Αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί ως μέρος των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών της Honda που αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της εταιρείας ως κατασκευαστής στο τομέα της σύγχρονης κινητικότητας.

Προς το σκοπό αυτό, η Honda πρέπει να διοχετεύσει τους εταιρικούς της πόρους σε έρευνα και ανάπτυξη στους τομείς των μελλοντικών τεχνολογιών στις μονάδες ισχύος και ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών κυψελών καυσίμου (FCV) και μπαταριών EV (BEV), οι οποίες θα αποτελέσουν τον πυρήνα για τεχνολογίες απαλλαγμένες από εκπομπές άνθρακα.

Η εταιρεία τώρα θα διαθέσει τις τεχνολογίες διαχείρισης ενέργειας και καυσίμων, καθώς και τις γνώσεις που έχει συγκεντρώσει μέσω των δραστηριοτήτων της στη F1, σε αυτόν τον τομέα μονάδων ισχύος και ενεργειακών τεχνολογιών και θα αναλάβει πρωτοβουλίες εστιάζοντας παράλληλα στη μετάβαση σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα. Με αυτά τα δεδομένα, η Honda αποφάσισε να ολοκληρώσει τη συμμετοχή της στη F1.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ID. Polo: Ολοκληρώνονται οι δοκιμές πριν τη μαζική παραγωγή και οι εκδόσεις

Το νέο ID. Polo ετοιμάζεται για το παγκόσμιο ντεμπούτο του το 2026. Διαθέτει τέσσερις εκδόσεις ισχύος, δύο μεγέθη μπαταρίας και αυτονομία έως 450 χλμ., προσφέροντας γρήγορη φόρτιση και κορυφαία τεχνολογία για κάθε οδηγό.
Πέδρο Σάντσεθ πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Σάντσεθ: «Ιστορικό λάθος» η άρση απαγόρευσης νέων οχημάτων στην ΕΕ

«Ιστορικό λάθος» χαρακτήρισε ο Ισπανός πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ την απόφαση της ΕΕ να επανεξετάσει την απαγόρευση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, έπειτα από πιέσεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σοφία Ζαχαράκη πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Υπουργείο Παιδείας: Παρέμβαση μετά το περιστατικό σε σχολείο της Κυψέλης

Με εντολή της Σοφίας Ζαχαράκη, ο γενικός γραμματέας Παιδείας επισκέφθηκε σχολείο στην Κυψέλη, με στόχο την ασφάλεια των μαθητών και την ψυχοκοινωνική στήριξη της σχολικής κοινότητας.
Σημαία Σαουδικής Αραβίας
ΔΙΕΘΝΗ

Εξερευνήτρια πρώτη διασχίζει με τα πόδια τη Σαουδική Αραβία

Η Βρετανίδα Άλις Μόρισον έγινε η πρώτη που περπάτησε κατά μήκος τη Σαουδική Αραβία, διανύοντας 2.195 χλμ. σε 112 ημέρες με τη συνοδεία καμήλων και ομάδας, ολοκληρώνοντας το ταξίδι της στα σύνορα με την Υεμένη.
Γαλλικό ποδόσφαιρο ομάδα
ΔΙΕΘΝΗ

Ντεμπελέ: «Είχα φανταστική χρονιά, θέλω να επιστρέψω στα The Best»

Ο Ουσμάν Ντεμπελέ της Παρί Σεν Ζερμέν αναδείχθηκε κορυφαίος ποδοσφαιριστής στα FIFA The Best 2025 και πήρε και τη Χρυσή Μπάλα. Οδήγησε την Παρί στο πρώτο της Champions League, σκοράροντας 35 γκολ συνολικά, 21 στη Ligue 1.
Ποδόσφαιρο σε γήπεδο
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Μουσιάλα επέστρεψε στις προπονήσεις της Μπάγερν μετά από 164 μέρες

Ο Τζαμάλ Μουσιάλα της Μπάγερν Μονάχου επέστρεψε στις προπονήσεις μετά από πάνω από πέντε μήνες απουσίας λόγω τραυματισμού στο περονιαίο οστό, όπως ανακοίνωσε ο γερμανικός σύλλογος την Τρίτη (16/12).