Σημαντική άνοδο σημείωσε η ψηφιακή κατανάλωση στην Κίνα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, καθώς εκτιμάται στα 9,37 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 1,14 τρισεκατομμύρια ευρώ). Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 46,5% των συνολικών καταναλωτικών δαπανών των νοικοκυριών, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το China Internet Network Information Center.
Η ίδια αναφορά δείχνει ότι μέχρι τον Ιούνιο, οι ψηφιακοί καταναλωτές στην Κίνα ξεπέρασαν τα 958 εκατομμύρια, δηλαδή το 85,3% του συνόλου των χρηστών του διαδικτύου στη χώρα.
Η διαδικτυακή κατανάλωση δεν αφορά μόνο τους νέους ή τους κατοίκους των αστικών κέντρων. Η Γενιά Z, γνωστή και ως “ψηφιακοί ιθαγενείς”, καλύπτει το 27,2% των ψηφιακών καταναλωτών.
Αξιοσημείωτη είναι και η συμμετοχή των ατόμων ηλικίας 60 ετών και άνω, που αποτελούν το 12,2% των αγοραστών μέσω διαδικτύου.
Επιπλέον, το 26% των ψηφιακών καταναλωτών προέρχεται από αγροτικές περιοχές και συμμετέχει σε διαδικτυακά προγράμματα επιδοτήσεων για τις αγορές τους, με ποσοστά παρόμοια με εκείνα των κατοίκων των πόλεων.