ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Κατάστημα H&M βιτρίνα
Φώτο: Shutterstock

Η πανδημία έφερε πτώση 57% των πωλήσεων τον Μάρτιο για την H&M

Ο σουηδικός όμιλος ένδυση είδε τις διαδικτυακές της πωλήσεις να αυξάνονται κατά 32% τον Μάρτιο. Από τα τέλη Απριλίου επαναλειτουργεί το 40% των καταστημάτων της εταιρείας.

Μειωμένες πωλήσεις κατά 57% κατέγραψε ο σουηδικός όμιλος fast fashion H&M το διάστημα από 1η Μαρτίου έως και τις 6 Μαϊου, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι, εξέλιξη που αποδίδεται στο γεγονός ότι περί το 80% των καταστημάτων του ανά τον κόσμο παρέμεναν κλειστά, εξαιτίας της πανδημίας.

Ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, αύξηση κατά 32% παρουσίασαν το ίδιο διάστημα οι διαδικτυακές της πωλήσεις, δραστηριότητα διαθέσιμη σε 46 από τις συνολικά 51 αγορές στις οποίες η Η&Μ διαθέτει παρουσία. 

Από τα τέλη Απριλίου ωστόσο, κάποια καταστήματα της αλυσίδας έχουν επανεκκινήσει την λειτουργία τους, με το ποσοστό αυτών να προσεγγίζει το 40% επί του συνόλου των 5.061 σημείων διεθνώς. Υπό αυτές τις συνθήκες, η εταιρεία προσανατολίζεται στην λήψη έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών, ωστόσο και το δεύτερο τρίμηνο προϊδεάζει για την δυσμενή εξέλιξη των μεγεθών της, με περιορισμό των περιθωρίων κερδοφορίας της κατά 2 έως 4 ποσοστιαίες μονάδες, λόγω των εκπτώσεων σε εμπορεύματα που θα αναγκαστεί να κάνει ώστε να διαχειριστεί τα αυξημένα αποθέματά της.

Περαιτέρω, η Η&Μ βρίσκεται σε επανεξέταση της αποτελεσματικότητας των καταστημάτων της, προχώρησε ήδη στο κλείσιμο 8 σημείων στην Ιταλία, ενώ δρομολογεί το κλείσιμο κι άλλων στην Ευρώπη, προσανατολιζόμενη στην ενίσχυση του καναλιού των διαδικτυακών πωλήσεων αλλά και τις αναπτυσσόμενες αγορές. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

hm-ermou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

H&M: Ανακοινώνει την επαναλειτουργία καταστημάτων σε Αθήνα και Πειραιά

Τα νέα καταστήματα στην Ερμού και τον Πειραιά ενσωματώνουν το next-gen concept της εταιρείας: Μια νέα εποχή για τη μόδα, που συνδυάζει βιώσιμο design, ψηφιακές καινοτομίες και fashion-forward ατμόσφαιρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Zara: Κυρίαρχη στην ελληνική αγορά ένδυσης με πωλήσεις 800 εκατ. ευρώ

Το ένα πέμπτο του συνολικού τζίρου του κλάδου ένδυσης ανήκει στην ITX Hellas. Επενδύει σε καινοτόμα καταστήματα, ψηφιακή ανάπτυξη και στρατηγική επέκτασης μέσω των brands Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho.
Intrafashion (Pink Woman) Body Talk
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κίνηση - ματ από την Intrafashion: Τι σημαίνει η εξαγορά της Bodytalk

Η Intrafashion αποκτά το ισχυρό brand Bodytalk και βάζει πλώρη για διεθνή επέκταση στην Ιταλία, την Αίγυπτο και τις αγορές των Βαλκανίων. «Ανάσα» για την Bodytalk η συμφωνία μετά από δύο χρόνια επιδείνωσης αποτελεσμάτων.