Με σημαντικές εκπτώσεις σε προϊόντα που κυμαίνονται από ψυγεία με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης έως καθημερινά αγαθά, το ετήσιο φεστιβάλ διαδικτυακών αγορών της Κίνας, γνωστό ως "Double 11", ανέδειξε τη θετική δυναμική της καταναλωτικής ζήτησης.
Παράλληλα, παρατηρείται μια σαφής τάση των καταναλωτών προς έξυπνα και πιο «πράσινα» προϊόντα, επιβεβαιώνοντας τη στροφή της αγοράς σε καινοτόμες λύσεις.
Σύμφωνα με ανακοίνωση των αρμόδιων αρχών, το Πεκίνο προχώρησε στην τέταρτη και τελευταία για το 2025 έκδοση ειδικών ομολόγων μακράς ωρίμανσης, ύψους 300 δισ. γιουάν (36,37 δισ. ευρώ), με στόχο την ενίσχυση της ανταλλαγής καταναλωτικών αγαθών.
Η συγκεκριμένη χρηματοδότηση της κεντρικής κυβέρνησης αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την τόνωση της εσωτερικής ζήτησης, μέσω της αναβάθμισης του βιομηχανικού εξοπλισμού και της αντικατάστασης παλαιών καταναλωτικών αγαθών, όπως οικιακές συσκευές και οχήματα.
Το φεστιβάλ "Double 11" διαρκεί περίπου ένα μήνα κάθε χρόνο και ολοκληρώνεται στα μέσα Νοεμβρίου. Φέτος, οι κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου αξιοποίησαν στο έπακρο τα προγράμματα ανταλλαγής αγαθών, ενισχύοντας σημαντικά τις πωλήσεις τους.