ΓΔ: 2110.14 0.58% Τζίρος: 240.15 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Κίνα-Εμπόριο
Φώτο: Κινεζικό εμπόριο και καταναλωτές. Credits: Shutterstock

Άνοδος 2,7% στις πωλήσεις λιανικού εμπορίου στην Κίνα το φθινόπωρο

Αύξηση 2,7% σημείωσαν οι πωλήσεις λιανικής και εστίασης στην Κίνα κατά τον εορτασμό της Εθνικής Ημέρας, ενώ η κίνηση σε μεγάλους εμπορικούς δρόμους αυξήθηκε 8,8% και τα έσοδα κατά 6%, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.

Αύξηση σημείωσαν οι καταναλωτικές δαπάνες στην Κίνα κατά τη διάρκεια των οκταήμερων εορταστικών εκδηλώσεων για την Εθνική Ημέρα και το Φεστιβάλ του Φθινοπώρου, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στις 8 Οκτωβρίου.

Οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και τροφοδοσίας κατέγραψαν ετήσια άνοδο πωλήσεων κατά 2,7% στη διάρκεια των διακοπών, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου.

Την περίοδο από 1η έως 7η Οκτωβρίου, η επισκεψιμότητα σε 78 κεντρικούς και εμπορικούς δρόμους που παρακολουθεί στατιστικά το υπουργείο αυξήθηκε κατά 8,8% σε ετήσια βάση, ενώ τα έσοδα σημείωσαν άνοδο 6%.

Παράλληλα, οι πωλήσεις οργανικών τροφίμων εμφάνισαν ετήσια αύξηση 27,9%, ενώ οι πωλήσεις έξυπνων οικιακών συσκευών ενισχύθηκαν κατά 14,3%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

σημαία της Κίνας
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Πατριωτισμός και κατανάλωση κυριαρχούν στη φετινή Εθνική Ημέρα

Η φετινή εθνική εορτή και το Φεστιβάλ Φθινοπώρου στην Κίνα συνοδεύονται από αυξημένη επιβατική κίνηση, κατανάλωση και πολιτιστικές εκδηλώσεις, αναδεικνύοντας τη δυναμική και ανθεκτικότητα της κινεζικής οικονομίας.